Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Een 3-serie zie je meestal in zwart, wit, grijs of donkerblauw. Dit rood staat erg goed!

iPC2hMb.jpeg
Ziet er hèèl goed uit.

Niet zo mooi als het kurkumagelb van de 7 maar wel leuk. Ik zag gisteren een Variant in die kleur, ik reed er ietsjes achter met mijn kurkuma mk7 variant.
Kwam vanmiddag trouwens een Golf Sportsvan in kurkumagelb tegen. Ook leuk!

Autoweek had m als duurtester in die kleur. En wat is die ID.BuZz ernaast grauw van kleur zeg!

Laatst bewerkt:
Deze knalt er beslist niet uit, maar wat een mooie chique kleur
Na5CVGV.jpg

En ik vraag me af of er nog meer van dit type in het rood hier rondrijden. Dit is de eerste die ik zie
D7ATYxo.jpg

Is dat dezelfde kleur als de oranje die ik een paar posts hierboven heb staan achter onze Golf en Citigo? Dit ziet er een stuk roder uit.

Dit ziet er een stuk roder uit.
Het is dezelfde kleur en wellicht is het zelfs dezelfde auto (zo veel rijden er al niet van rond en oranje zal dan niet de meest verkochte kleur zijn schat ik in). Op mijn foto (al op mijn laptop, en zelfs met de iPhone 15 waarmee ik de foto maakte) toont het meer rood. Ik zal mijn Motorola/Android toestel er eens bij gaan pakken - eens zien of dat verschil uitmaakt. Ik weet nu waar ik de auto met redelijke kans kan vinden ;-)

Zo te zien is het een andere: bij de ene begint het kenteken met een H, bij de andere met een G :)
Volgens mij was die bij mij in de straat van iemand die bij Xpeng werkt.

Zo te zien is het een andere: bij de ene begint het kenteken met een H, bij de andere met een G :)
Volgens mij was die bij mij in de straat van iemand die bij Xpeng werkt.
Inderdaad een andere. 'Mijn' Xpeng berijder had blijkbaar een thuiswerkdag want toen ik toch even langs de super reed kon ik met een Android camera de auto 'vangen' en gelijk zonder struik ervoor.
6HIDdTI.jpeg

Lijkt iets meer helder oranje maar nog steeds veul meer rood dan als je 'm buiten in het echt ziet. Blijkbaar een lastige kleur voor de fotosensoren (van Apple en Motorola in dit geval)!

Prachtige BMW 3-serie, ik geloof in "Individual Purple Silk" Metallic:
spot202551.jpg

Opel Adam in "Gold Busters": Als je geïnteresseerd bent in andere stijlvolle keuzes, kijk dan eens naar de geweldige aanbiedingen op Lalabet voor extra voordelen en bonussen
spot202553.jpg
Een zeer stijlvolle keuze. De BMW 3-serie ziet er altijd elegant uit, maar met deze paarse kleur wordt het nog iets anders.

Laatst bewerkt:
In Utrecht rijdt een 3- of 4-serie cabrio rond in dat paars met een wit interieur. Niet crème, echt zonnebril op-wit. Dat is een beetje over het randje, wat mij betreft.

Dat oranje metallic is een van de 'lifestyle'-kleuren van Volkswagen uit de jaren '90. Ook bekend van de Golf Cabriolet en de Golf IV.

Nog lelijker dan de paarse Mercedes?
dXhZ46x.jpg

Laatst bewerkt:
Niet de meest opvallende kleur maar op deze gen. Astra niet vaak gezien of destijds niet opgevallen.

p4bpsOx.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan