Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er hèèl goed uit.Een 3-serie zie je meestal in zwart, wit, grijs of donkerblauw. Dit rood staat erg goed!
![]()
Alleen geen lichtgeelIn deze kleur had ik 'm nog nooit gezien, de eerste Kangoos zag je vaker in geel
![]()
Nieuwe kleur van Volvo? Door het hek bij de dealer
![]()
Moderator
Moderator
En die ken ik ook alleen met V8, als ie rood is.Dat zal de Sport R-Design zijn die denk ik alleen in dat rood te krijgen was.
Maar hij staat wel hèèl goed op 308.![]()
Nog niet eerder gezien, deze kleur op een Peugeot
Het is dezelfde kleur en wellicht is het zelfs dezelfde auto (zo veel rijden er al niet van rond en oranje zal dan niet de meest verkochte kleur zijn schat ik in). Op mijn foto (al op mijn laptop, en zelfs met de iPhone 15 waarmee ik de foto maakte) toont het meer rood. Ik zal mijn Motorola/Android toestel er eens bij gaan pakken - eens zien of dat verschil uitmaakt. Ik weet nu waar ik de auto met redelijke kans kan vinden ;-)Dit ziet er een stuk roder uit.
Inderdaad een andere. 'Mijn' Xpeng berijder had blijkbaar een thuiswerkdag want toen ik toch even langs de super reed kon ik met een Android camera de auto 'vangen' en gelijk zonder struik ervoor.Zo te zien is het een andere: bij de ene begint het kenteken met een H, bij de andere met een G
Volgens mij was die bij mij in de straat van iemand die bij Xpeng werkt.
Een zeer stijlvolle keuze. De BMW 3-serie ziet er altijd elegant uit, maar met deze paarse kleur wordt het nog iets anders.Prachtige BMW 3-serie, ik geloof in "Individual Purple Silk" Metallic:
![]()
Opel Adam in "Gold Busters": Als je geïnteresseerd bent in andere stijlvolle keuzes, kijk dan eens naar de geweldige aanbiedingen op Lalabet voor extra voordelen en bonussen
![]()
In dezelfde categorie zit deze.Hopelijk een wrap, niet mooi maar ook niet saai
![]()