Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Uit de tijd dat zo'n kleur nog wel redelijk gangbaar was natuurlijk.Leuke R5! Er hoort natuurlijk nog wel een setje mooie originele wieldoppen bij.
![]()
Razernaga zei:Deze staan hier in het dorp, de eigenaar heeft blijkbaar goed verdiend met z'n kapperszaak.![]()
Durashift zei:929V6 zei:Uit de tijd dat zo'n kleur nog wel redelijk gangbaar was natuurlijk.Leuke R5! Er hoort natuurlijk nog wel een setje mooie originele wieldoppen bij.
![]()
Had ie dan doppen?
Zou best eens gewoon stalen, zilveren, velgen kunnen zijn. toch?
Dan is een setje Clio doppen iets beter dan een volledig imitatie setje..
arthon zei:Durashift zei:929V6 zei:Uit de tijd dat zo'n kleur nog wel redelijk gangbaar was natuurlijk.Leuke R5! Er hoort natuurlijk nog wel een setje mooie originele wieldoppen bij.
![]()
Had ie dan doppen?
Zou best eens gewoon stalen, zilveren, velgen kunnen zijn. toch?
Dan is een setje Clio doppen iets beter dan een volledig imitatie setje..
Die clio doppen zitten er tijdelijk op, orgineel zijn de stalen velgen met doppen in het midden.
Die zitten er ook nog op achter de clio doppen, alleen moet ik eerst de velgen opknappen voordat ze een beetje toonbaar zijn. Vandaar dus de clio doppen.
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:Maar om daar dan witte letters op te plakken... (Ja, sorry: ik werk in de Grafische sector)
Wouter82 zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Maar om daar dan witte letters op te plakken... (Ja, sorry: ik werk in de Grafische sector)
Ik zie nu pas door jouw opmerking![]()
Rob0032 zei:Wouter82 zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Maar om daar dan witte letters op te plakken... (Ja, sorry: ik werk in de Grafische sector)
haha, ik ook!
Joep83 zei:Rob0032 zei:Wouter82 zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Maar om daar dan witte letters op te plakken... (Ja, sorry: ik werk in de Grafische sector)
haha, ik ook!
Same here![]()
rzasa zei:Zilveren letters.