Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Heerlijk die gele S4!

En die smurfblauwe Up! is ook leuk! Alleen die wieldop...

Die kleur smurfblauw ziet trouwens ook goed uit op de Polo!

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m894772247-opel-astra-1-6-i-8-v-st-wgn-1998-nette-auto-rijdt-prima.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

Die Focus is echt geweldig mooi zo, maar hopelijk zijn dit de wintervelgen.
Bij die Octavia valt me vooral de zwart gemaakte B-stijl op. Ik heb dit al vaker gezien en staat echt tien keer mooier in mijn ogen. (y)

De Peugeot 508 is nou niet bepaald in sprankelende kleuren geleverd. Mijn collega heeft daarom de zijne laten overspuiten in een rood metallic van de 406 :cool: Zag er goed uit op de foto's (y)

Doorsturen die foto's! Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Men is hier zeer bezorgd om mijn nachtrust. Derhalve zorgen mijn gebuur dat ik min mogelijk prikkels krijg van buitenaf....

15953958013_3b25a8affa_c.jpg

Af en toe wisselt men echter wel van shift...

16572498191_cfbf8949bd_c.jpg

Wouter82 zei:
De Peugeot 508 is nou niet bepaald in sprankelende kleuren geleverd. Mijn collega heeft daarom de zijne laten overspuiten in een rood metallic van de 406 :cool: Zag er goed uit op de foto's (y)

Heet die collega toevallig Marco?

Prachtige kleur inderdaad. (y) Volgens mij had mijn moeder deze kleur ook op haar 306 Cabrio. Of is dat weer een andere kleur?

Staat zo te zien behoorlijk goed. Super om te zien hoe iemand z'n doorsnee auto op deze manier toch bijzonder maakt, op een smaakvolle manier. Kan ik echt heel erg waarderen! (y)

De auto was Guaranja, die bruin-zwarte tint. Het was een dealerdemo en de auto an sich beviel goed, alleen de kleur dus niet. Daarop deed de dealer een voorstel om de auto te laten overspuiten in een kleur naar wens. Daar zijn ze dus op in gegaan met dit als resultaat. Zouden meer mensen moeten doen :)

Denk dat dit het rood van de 5008 is i.p.v. Rouge Lucifer. Rouge Lucifer heeft wat oranje er in zitten.

Ben benieuwd hoe het er uit ziet als de 508 afgemonteerd is. Volgens mij is het een pracht combi.

Het blauw van de 308 GT zou ook mooi staan.

Het enige wat ik weet is dat het een 406-kleur zou zijn, of dat dezelfde is als van een 3008 weet ik niet. Er zijn inderdaad wel meer Peugeot-kleuren die gaaf zouden staan, zoals het paars van de 407 of Blue Recife.

Het ziet er wel uit als Rouge Lucifer en die kleur is ook op de 406 geleverd. De 308 is nog wel in het rood (Rouge Rubi) leverbaar en dat staat hem erg goed:

arriere-Peugeot-308-GT-750x500.jpg

Rob0032 zei:
Men is hier zeer bezorgd om mijn nachtrust. Derhalve zorgen mijn gebuur dat ik min mogelijk prikkels krijg van buitenaf....

15953958013_3b25a8affa_c.jpg

Af en toe wisselt men echter wel van shift...

16572498191_cfbf8949bd_c.jpg

Wederom een wisseling van de wacht....

16395523970_fb7f901e2f_c.jpg

Wel nog iets kleurrijks in de straat gezien.

16395327598_a62173dc2a_c.jpg

Bij dure auto's mag je zelf de kleur bepalen van in- en exterieur. Maar deze combinatie vind ik toch wel erg curieus: gele koets, rood tapijt en groen interieur o_O

20150213_21_medium_small_.JPG

dsc_0436_medium_small_.JPG

Wouter82 zei:
Ik fietste zojuist toevallig langs een rode 406 II en dat leek dezelfde tint als deze 508 :)

Inderdaad Rouge Lucifer dan... De EKQD variant ;)

Heeft mijn vriendin op haar 207. Ik heb de MOKQ variant op mijn 306.

Ja maak maar grapjes over die Golfjes!
Inmiddels ben ik gevlucht naar Nederland, maar toen ik vertrok.... Naja, oordeel zelf.

16593157705_215ab4a2a5_c.jpg

Gewoon zeven, grauwe VAG-produkten achter elkaar! :eek:

Je zou er bijna paranoïde van worden...

Een van de leukste kleuren die op een 106 (en 306) leverbaar was, maar helaas kort geleverd en weinig verkocht.

Bij een bejaardenflat hebben de grijze leasemuizen (de spellingscontrole kent dit woord! :eek:) duidelijk minder de overhand.

Deze 626 probeert hetzelfde trucje maar slaagt daar wat minder goed in.

Valt in het echt veel meer op dan op de foto en in deze kleur komt het model van een auto perfect tot zijn recht en lijkt de veroudering er op een of andere manier minder vat op te hebben. Maar dat is mijn mening slechts, natuurlijk.

Lekker giftig gekleurde Sirion.

En anders deze Twingo wel (met leuke contrasterende bekleding).

Bij mjn ex-werkgever bleek inderdaad dat mensen op leeftijd minder kritisch waren op de kleur van hun auto. Zat er een airco, automaat, centrale vergrendeling en elektrische ramen in en een trekhaak onder en had het niet teveel kilometers gelopen? Dan was het geen probleem dat het ding fluo-groen was.

Die Njoy-versie van de Agila heb ik nooit begrepen. Bizarre kleurverdeling en dichtgelakte achterruiten, raar.

Rijtje nog af te leveren nieuwe auto's bij de plaatselijke Citroen-dealer. Er stonden twee witte Cactussen tussen, verder was al het blik grauw:(

2dq90y.jpg

Ik vind wit eigenlijk minstens zo grauw van kleur. Allesbehalve fleurig, noch opvallend.

Vanmiddag zag ik deze Accord. Ik had 'm nog nooit gezien in deze kleur, en ik vind het eigenlijk best mooi!

16824698321_cf0d86d6e7_c.jpg

Wit is inderdaad even onopvallend geworden als zilver, grijs en zwart.
Die Accord wordt voor mij gemaakt door de kleur, in een saaie kleur vind ik het een extreem onopvallende auto.

Deze Kadett is een oudje, dus telt misschien niet helemaal mee!

Maar onderstaande:

Hij sprong qua kleur echt in mijn blikveld, deze Daewoo!

Terug
Bovenaan