ketelapper
Kilometervreter
Vrijdagnacht weer thuisgekomen, na opnieuw een heerlijk vlotte rit. Donderdag jl. was de eerste 'verjaardag' van de A8 bij mij. Dus tijd voor de jaarstatistiek
Daarvoor heb ik de thuisreis vanaf wintersport nog wel meegenomen, want die hoort voor mij bij een representatief jaar. Plus één schrikkeldag in 2024, dus voor de puristen onder ons, statistiek van 368 dagen.
Op laatste stukje A57 was mrs. wakker en toen heb ik toch even helemaal doorgetrapt
Bij 262 km/u op de digitale teller vroeg mrs. of ik toch gas wilde loslaten... Bizar dat ik de auto toen nog voelde trekken. Echt heel wat anders dan de 2.0 dieseltjes die ik altijd gewend ben geweest. Maakt me wel nieuwsgierig naar wat de echte topsnelheid zou zijn. Officieel begrensd op 250, in praktijk is dat meestal 255 heb ik me al eens laten vertellen. Daarbij dan paar procenten afwijking en dan zou 262 op digitale teller toch wel de max moeten zijn. Maar zo voelde het dus nog allerminst 

Op laatste stukje A57 was mrs. wakker en toen heb ik toch even helemaal doorgetrapt