A
Anoniem
Guest
---GT--- zei:Waar is de tijd gebleven dat de bumpers niet de halve auto in beslag namen, en dat zwarte bumpers er gewoon netjes uitzagen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
---GT--- zei:Waar is de tijd gebleven dat de bumpers niet de halve auto in beslag namen, en dat zwarte bumpers er gewoon netjes uitzagen?
Rob076 zei:Maar ik stel het persoonlijk niet zo op prijs als fabrikanten voor mij gaan bepalen welke opties (in dit geval die van gespoten bumpers) ik moet nemen, door het door te berekenen in de vanafprijs. De paar auto's waarop je nog deze plastieken bumpers kunt hebben (want dat zijn er nog maar echt heel weinig) vallen veelal in de laagste prijsklasse en dan is iedere euro goedkoper meegenomen. Bovendien vind ik het soms juist beter ogen. Denk dan bijvoorbeeld aan de Dacia Duster.
Moderator
Rob076 zei:Of omdat je kunt kiezen uit een luxe 1-serie of kale 3-serie. Ik zou het dan ook wel weten!
General Custom zei:Rob076 zei:Of omdat je kunt kiezen uit een luxe 1-serie of kale 3-serie. Ik zou het dan ook wel weten!
Ik ook! Een luxe 3-serie, van het vorige model![]()
A.BRANDHORST zei:@VW1200: Is de LD dus minder luxe dan een LC uitvoering? Of begrijp ik dat nu verkeerd?
Als LC luxer is dan LD, dan voelt dat onlogisch aan (uit alfabetisch oogpunt bekeken tenminste). Waar ligt dat dan aan?
stoterstangen90 zei:Wel jammer dat de bumpers zijn meegespoten.
Wouter82 zei:Zo dus, van kaal tot luxe?
LD
LC
LF (Altair)
LE
LGX
Carbol zei:@ Durashift:
Wij hebben dezelfde BMW (328I)
Rob076 zei:Bij de Panda is het dan wel weer jammer dat de B- en C-stijlen zijn meegespoten. Maar erg leuk inderdaad!![]()
SVF zei:Rob076 zei:Bij de Panda is het dan wel weer jammer dat de B- en C-stijlen zijn meegespoten. Maar erg leuk inderdaad!![]()
In de meeste gevallen zit er bij luxere versies juist een stuk zwart folie of plastic op de deurstijlen. "meegespoten" = onbedekt en getuigt juist van kaalheid!
Voor esthetisch genot moet je dan ook niet bij de basisuitvoering zijn, dat is min of meer het idee.Rob076 zei:Ja dat snap ik wel, maar esthetisch gezien bedoelde ik het meer.
Die GT is wat mij betreft onbetwist de mooiste GT van Nederland, bizar gewoon hoe die erbij staat. De 14E heb ik nog niet in het echie mogen bewonderen, maar die ziet er op foto's ook lekker uit.Rob076 zei:@MWH,
Potverdorie zeg, wat een leuk plaatje en gave auto's!![]()