Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dusseldorp in Zwolle, goed ervaringen mee.Ik ben trouwens eerst bij Ekris in Heerenveen geweest, om te kijken voor een 1 serie, maar die krijgen van mij een dikkenaar beneden.
Ik heb daar een tijdje rondgekeken, en mijn Mini komt daar ook vandaan, maar geen verkoper van BMW die naar mij toe kwam, uitgezonderd de verkoopster van Mini, dat was wel goed.
Nee, dan Wensink in Heerenveen, de Mercedes dealer, die krijgen van mij eenomhoog.Prima geholpen daar toen ik daar rondkeek en een proefrit kon maken in een Mercedes-Benz A-klasse.
Ik wil nog eens een BMW 1 serie proberen, maar zeker weten niet bij Ekris.
JFR's mini heeft al de JCW bumpers. Enige optische verschil met een echte JCW zijn de rode accenten en ditto remklauwen.Heel eerlijk: bij een niet-JCW zou ik er persoonlijk geen JCW-accessoires opzetten. Bij een BMW vind ik dat anders, die smoelen vaak beter met M-pakket.
Daar zie je al aan dat ik een leek ben als het gaat om MINI.JFR's mini heeft al de JCW bumpers. Enige optische verschil met een echte JCW zijn de rode accenten en ditto remklauwen.
Inderdaad, dat staat de Mini ook super.Vergeet ook niet de supercharger. Die gaf de eerste Cooper S echt een uniek karakter.
Het geluid draagt natuurlijk ook heel erg bij aan de ervaringEen gevoel dat ik bij een turbo nog nooit zo heb gevoeld.
Absoluut, heel kenmerkend geluid. Maar ik begrijp wel dat ze geen supercharger meer leveren. Betrouwbaarheid was zo zo en verbruik vrij hoog.Het geluid draagt natuurlijk ook heel erg bij aan de ervaring