Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik zeker met je eens dat een groene Mini het gaafste is. De Clubman kan alleen ook goed andere velgen hebben.Velgen zijn mooi, maar heb persoonlijk liever de groene.
Probleem is dat de prijsontwikkeling van occasions (zeker de leuk uitgevoerde) dusdanig is dat ik niet weet hoeveel ze zullen zakken. Wellicht is het een bubbel maar of en wanneer die klapt....nu nog vrij prijzig
Ga voor de grap eens kijken. De kofferruimte is weliswaar een stuk groter dan de mini maar je hebt het meenemen van andere personen wel eens genoemd; qua ruimte op de achterbank scoort de LBX nauwelijks beter dan je driedeurs Mini terwijl het voorin zelfs krapper is.een wat praktischer auto zou ook wel fijn zijn, [...] Lexus LBX
Dat is wellicht ook zo, de Mini bevalt nog uitstekend, maar toch is het ook leuk om te kijken wat er meer voor leuks te koop staat.Je vliegt alle kanten op maar mijn conclusie is dat er nu en voorlopig nog niks anders is dat je beter past dan deze Mini.
Maar de Mini heb je toch ook in een grotere versie, waarbij de naam Mini doet lachen?Tellerstand staat nu op iets van 73.000 km,maar een wat praktischer auto zou ook wel fijn zijn, een hybride zou misschien ook nog kunnen, een Toyota Yaris of een Lexus LBX, al zijn die niet zo sportief als de Mini.
Dat is aan te bevelen.Heb je de nieuwe Mini al eens ervaren? Best leuk om eens te proberen!
Ik ga wellicht binnenkort eens even bij de BMW en Mini dealer in Heerenveen kijken, waar mijn huidige Mini ook vandaan komt.Heb je de nieuwe Mini al eens ervaren? Best leuk om eens te proberen!
Elektrisch of Benzine? Elektrisch heb ik nog geen enkele ervaring mee, misschien dat ik dat ook nog eens een keer ga doen, een proefrit maken.Dat is aan te bevelen.
De nieuwe rijd fijn. De afgifte motorvermogen is anders (rustiger) de vorige Cooper maar nog steeds leuk mee te rijden.
Ik had mijn Mini Cooper 60 years edition bijna 4 jaar en 9 maanden en bijna 80dkm gereden en nu 3 dagen een Cooper C favoured trim pakket L
Het is mini op benzine.Elektrisch of Benzine? Elektrisch heb ik nog geen enkele ervaring mee, misschien dat ik dat ook nog eens een keer ga doen.
Bedoel te zeggen dat het motorvermogen bij de nieuwe anders wordt afgegeven dan bij de oude mini.Dat is aan te bevelen.
De nieuwe rijd fijn. De afgifte motorvermogen is anders (rustiger) de vorige Cooper maar nog steeds leuk mee te rijden.
Ik had mijn Mini Cooper 60 years edition bijna 4 jaar en 9 maanden en bijna 80dkm gereden en nu 3 dagen een Cooper C favoured trim pakket L
![]()
MINI Clubman Benzine [N-257-FT] | AutoTrack
Kies voor deze MINI uit 2021 met 65.509km. voor € 40.900. Gratis de autohistorie van deze MINI Clubman inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Vanmiddag even bij de BMW en Mini dealer in Heerenveen weze kijken, even proefgezeten in een nieuwe elektrische Mini, de gebruikte materialen zien er op zich niet verkeerd uit, wel is het wennen dat er geen versnellingspook meer tussen de stoelen zit en dat er geen klokken meer recht voor de bestuurder zit.
Waar deze Mazda te koop staat, staat ook nog een mooie sedan met lederen bekleding, en een witte hatchback met ook leer, maar dan een automaat, het rijden in een automaat bevalt mij ook prima, maar tegen een auto met een strak schakelende handbak zeg ik ook geen nee.Zo, dat is even wat nieuws op de zaterdagmorgen.
"Wellicht"?
Dat was standaarduitrusting en overigens precies de dingen die veel ergernis opleveren. Heb die auto 3.5 jaar gehad en daar een review over geschreven:Diverse opties aanwezig, waaronder andere verkeersbordherkenning en diverse rij assistent systemen.