Carkiller
Asfaltkampioen
Spuit elf.Beetje late to the party maar wat fijn dat die is verkocht. Goede leerles en weer door !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spuit elf.Beetje late to the party maar wat fijn dat die is verkocht. Goede leerles en weer door !
Jammer en doei zou ik zeggen.Reactie van Catawiki:
Thank you for the update.
I have to say I’m quite disappointed by the outcome, especially considering the time and coordination involved on my side to mediate the interest. I was under the impression things were progressing positively, so this was unexpected.
That said, I understand your decision and appreciate your transparency. Best of luck moving forward.
———
Ik denk dan tja, hoort bij Job niet, “time en coordination” paar e-mails en telefoontjes… kom eerst maar eens met kopers die wel geld hebben over de boeg![]()
Dat dus. Slecht verhaal hoor.Precies. Als ze niet eens voor een bieder met geld kunnen zorgen hebben ze echt geen recht om verder te gaan zeuren.
Moderator
Nog niet helemaal over uit. Ik heb ook Aston Martins en Porsches in mn favorieten staan, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin in die garage rekeningen omdat ik toch amper rijdt!Ik ga er van uit dat het een Amerikaan moet zijn? Daar heb ik verder weinig verstand van, vind ze enkel gaaf om te zien. Daar durf ik verder dus ook geen adviezen in te geven.
Heel mooi die Mustang, lekker kleurtje ook.
Ben je niet te jong voor een midlife crisis?Nog niet helemaal over uit. Ik heb ook Aston Martins en Porsches in mn favorieten staan, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin in die garage rekeningen omdat ik toch amper rijdt!
Deze SL 500 staat ook in mn lijst, ontzettend mooi.
Ik wordt echter zelf wel wat warmer van de charme van een klassieker en met name zon rauwe V8. All show and no-go maar gewoon puur de emotie die het oplevert.
Welke auto je uiteindelijk ook heb staan, je baalt altijd dat je er niet meer meters mee kan maken. Maar ik snap je punt.Nog niet helemaal over uit. Ik heb ook Aston Martins en Porsches in mn favorieten staan, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin in die garage rekeningen omdat ik toch amper rijdt!
Deze SL 500 staat ook in mn lijst, ontzettend mooi.
Ik wordt echter zelf wel wat warmer van de charme van een klassieker en met name zon rauwe V8. All show and no-go maar gewoon puur de emotie die het oplevert.
Moderator
Mooi het tegenovergestelde van wat je al hebt: no show, all goAll show and no-go maar gewoon puur de emotie die het oplevert.
Ik heb nog een mooie staan voor jeDan heb ik denk ik liever een R107, maar tov die dan toch weer liever de Corvette.
Wel een flinke stretch van mijn budget maar deze Thunderbird is ook om door een ringetje te halen!
R230 Kan ook een moneypit zijn.Snap ik, is ook mijn bezwaar met dergelijke auto's. Noemde ik net ook al bij de SL die je zelf had uitgezocht. Dan zou ik toch kijken of je geen R230 kan vinden.
Ja heel mooi, maar dan moet ik weer importeren! Geen goede ervaring mee, vooralsnogIk heb nog een mooie staan voor je
![]()
560 SL
Pajettrood met dattel leer is een afwijkende, maar erg leuke kleurstelling op een late R107. Dit exemplaar vonden wij in Frankrijk en is door de laatste eigenaar meegenomen als verhuisgoed uit de US. Nauwkeurig onderhouden, dat wel. Toch zetten wij nog flink wat puntjes op de i bij binnenkomst...www.werk2.nl
Die had ik hier op het forum al ergens langs zien komen. Echt een plaatje.Ik heb nog een mooie staan voor je
![]()
560 SL
Pajettrood met dattel leer is een afwijkende, maar erg leuke kleurstelling op een late R107. Dit exemplaar vonden wij in Frankrijk en is door de laatste eigenaar meegenomen als verhuisgoed uit de US. Nauwkeurig onderhouden, dat wel. Toch zetten wij nog flink wat puntjes op de i bij binnenkomst...www.werk2.nl
De R129 heb ik altijd wel kunnen waarderen. Lekker 90’s MB design ook. Ik vind het wel een nadeel dat er ook wel een zeker ‘image’ omheen hangt. (De Amsterdamse wallen stond er vol mee.) Dat is met de R230.. minder..R230 Kan ook een moneypit zijn.
Dan qua rijden liever een r129. Een leuke SL300-24. Beetje vloeken in de kerk maar eigenlijk een BMW blok qua loopcultuur in een Benz. Enige hoogtoerige blok door Mercedes gemaakt.
Misschien een beetje offtopic, maar daar zou ik me echt nooit druk om maken. Als ik een R129 zou kunnen kopen, koop ik ‘m omdat ik ‘m mooi vind. Ik zou ‘m echt niet laten staan omdat mijn buurman, of wie dan ook, daar iets van vindt.De R129 heb ik altijd wel kunnen waarderen. Lekker 90’s MB design ook. Ik vind het wel een nadeel dat er ook wel een zeker ‘image’ omheen hangt. (De Amsterdamse wallen stond er vol mee.) Dat is met de R230.. minder..
Ja wel mooi, maar m’n hart gaat er niet harder van kloppen. Overigens vind ik die houtinleg echt verschrikkelijk lelijk. Ik hou wel van mooie houtenafwerkingen in een auto maar niet dit!Wat betreft die zescilinder, wel leuk maar waarom dan geen bmw? Een Alpina B3 Cabrio past ook binnen meneers budget. De grote v8 past een Benz beter. (Vind ik)
Waarschijnlijk stond hij te ‘popelen’ om zich te laten zien!lekker een V8, Amerikaans, ook Italië zal dit leuk vinden, de witte rook is er.
Dat siert hoor.Misschien een beetje offtopic, maar daar zou ik me echt nooit druk om maken. Als ik een R129 zou kunnen kopen, koop ik ‘m omdat ik ‘m mooi vind. Ik zou ‘m echt niet laten staan omdat mijn buurman, of wie dan ook, daar iets van vindt.
Belangrijkste is dat jij er blij van wordt. Was alleen ter voorbeeld. En ik vind wat 6 cilinders betreft BMW's gewoon onovertroffen.Ja wel mooi, maar m’n hart gaat er niet harder van kloppen. Overigens vind ik die houtinleg echt verschrikkelijk lelijk. Ik hou wel van mooie houtenafwerkingen in een auto maar niet dit!
Om het simpele feit dat een r129 met een 500 blok wat zwaar in de neus is. Ik vind het een prachtig model en de 300-24 is wel een beetje mijn softspot. Een 300 rijdt daardoor veel dynamischer.Die had ik hier op het forum al ergens langs zien komen. Echt een plaatje.
De R129 heb ik altijd wel kunnen waarderen. Lekker 90’s MB design ook. Ik vind het wel een nadeel dat er ook wel een zeker ‘image’ omheen hangt. (De Amsterdamse wallen stond er vol mee.) Dat is met de R230.. minder..
Wat betreft die zescilinder, wel leuk maar waarom dan geen bmw? Een Alpina B3 Cabrio past ook binnen meneers budget. De grote v8 past een Benz beter. (Vind ik)
Deze heeft de halve wereld al gezien. VS, UK, Frankrijk en nu Nederland. Zwitserland moet dan ook geen probleem zijn. Wil je wel helpenJa heel mooi, maar dan moet ik weer importeren! Geen goede ervaring mee, vooralsnog![]()
Heb ik ook op bepaalde andere vlakken.Dat siert hoor.Het is ook mijn persoonlijke probleem natuurlijk. Je onthoudt jezelf niets in ieder geval. Open voor mooie nieuwe ervaringen. Ik ben gewoon een knorrige bevooroordeelde ingesleten oude man wat dat betreft.
![]()
Alleen een rvs uitlaat maar dat is zo terug te bouwen.@michel1975 Is ie helemaal origineel? Motorisch etc.? Als er afwijkingen zijn tov origineel wordt het opeens een heel duur grapje hier, want dan moet je de volledige homologatie doen. Bij volledig origineel is het ipv makkelijk, maar moet nog wel steeds iets meer dan 10% importeer kosten betalen!
Ahhh die 500 R129 is echt mooi zeg… Jullie hebben sowieso mooi spul staan.
Zo’n R129 is ook echt een fijne auto.Ahhh die 500 R129 is echt mooi zeg… Jullie hebben sowieso mooi spul staan.
Ik heb nog geen eigen oprit en/of garage, zodra die er is wil ik echt gaan kijken voor een auto erbij. Zo’n heerlijke GT achtige cabrio waar Mercedes-Benz zo goed in is bovenaan staat.
Eerst niet 'leveren' en dan janken. Gevalletje: Waarvan akte en doorrrrrReactie van Catawiki:
Thank you for the update.
I have to say I’m quite disappointed by the outcome, especially considering the time and coordination involved on my side to mediate the interest. I was under the impression things were progressing positively, so this was unexpected.
That said, I understand your decision and appreciate your transparency. Best of luck moving forward.
———
Ik denk dan tja, hoort bij Job niet, “time en coordination” paar e-mails en telefoontjes… kom eerst maar eens met kopers die wel geld hebben over de boeg![]()