Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee die test is nog steeds nodig! Dus Bahama’s zit er even niet inIs de test van Euro 8k dan niet meer nodig……..vakantie Bahama’s kan dan wel.
Ik waardeer je input maar deze heeft echter 50-60% meer vermogen en Nederlandse wetgeving heb ik in Zwitserland niks aan.Mijn Clio draait ook 13% meer vermogen dan af fabriek. Die komt ook door de keuring. Op CO en Lambda dan natuurlijk.
max 3 maanden per jaar in het land verblijven…Mag je je Corvette daar op Nederlandse platen rijden?
Daar kan je ook je voordeel mee doen. Gewoon netjes vragen welke mogelijkheden er zijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je het volledige homologatieproces moet doorlopen. Toen we de Laguna meenamen naar Zwitserland en op Zwitserse platen wilden zetten hadden we ook homologatiedingen nodig, maar het aanleveren van de juiste documentatie bleek uiteindelijk voldoende. Hopelijk kan zoiets in jouw geval ook.ik werk in Zwitserland veel met instanties, die moet je te vriend houden hier, het is maar een klein land hè![]()
Maar daar gaat het hier waarschijnlijk fout. Wie gaat die papieren aanleveren? Met alle respect voor de Corvette, het is dus eigenlijk een zelfbouw.maar het aanleveren van de juiste documentatie bleek uiteindelijk voldoende.
Moderator
Ik vind dit eigenlijk nog het beste idee!(Inruilen bij die Andre Boer voor een standaard versie?)