Guest
Misschien eens bij de andere w202 vrienden vragen?
https://www.w202-freunde.de/
https://www.w202-freunde.de/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent idd in heel Europa verzekerd met zo'n kenteken. In NL mag je echter niet rijden metkan ik er dan meteen zowel in nederland als in duitsland mee gaan rijden
Nee, kijk hier maar eens: Tegenbewijs versus tabelik heb ergens gelezen dat dat hele gebeuren met een tegenbewijsregeling niet meer van kracht is klopt dit ook?
Als je zelf in de hand wilt hebben en precies wilt weten hoeveel BPM je moet gaan betalen wel, vind je het leuk om een financieële verrassing te krijgen; dan nietIs het evengoed nog raadzaam om zo'n formulier uit te printen via autotelex
CVO is voornamelijk zinvol bij auto's waarvan er niet al te veel rondrijden, dit is de europese typegoedkeuring.Ook had de verkoper geen CVO hij dacht ook niet dat ik het nodig zou hebben weet iemand of ik dat nu wel of niet nodig heb?
Je mag met die platen gewoon in nederland rijden ik heb het nagevraagd bij rdw en douane en het is geen probleem, en heb het zelf ook gedaan. Als je hem bij een dealer koopt zal hij vast wel een export plaat willen regelen voor je.
Met de autotelex kwam ik uiteindelijk op een verschil van ongeveer € 8,=..Heel leuk die BPM berekending, maar het is nooit exact. Wanneer weet je EXACT wat je moet bij betalen aan BPM?? Best rot als je opeens 400 bij moet leggen..
dan ben je redelijk moeilijk aan het doen hoor..
Hoe ik dit al jaren doe ..
Ik verzin een kenteken ABC-1234 , laat daar (witte) platen van maken..
Bel Groningen op voor tijdelijke verzekering (14 dagen)..(75 euro)
Krijg groene kaart en sticker (voor de kentekenplaat = datum totdat de verz. geldig is)..
Rijd naar duitsland,Italie,Belgie waar dan ook.. schroef het kenteken erop .. en rijdt terug ..
Hoe zit het nu eigenlijk met proefritten bij handelaren in Duitsland?
Gepost door: gullwing (IP gelogd)
Quote:
dan ben je redelijk moeilijk aan het doen hoor..
Hoe ik dit al jaren doe ..
Ik verzin een kenteken ABC-1234 , laat daar (witte) platen van maken..
Bel Groningen op voor tijdelijke verzekering (14 dagen)..(75 euro)
Krijg groene kaart en sticker (voor de kentekenplaat = datum totdat de verz. geldig is)..
Rijd naar duitsland,Italie,Belgie waar dan ook.. schroef het kenteken erop .. en rijdt terug ..
En dat kan gewoon >?
Auto keuren (+ eventueel APK)
Tips: laat dat daar doen, scheelt je een extra gang naar een keuringsstation en ze zijn goedkoop.BPM formulier afgeven en betalen