Guest
Don Leon schreef:
dat joch woont vlak bij mij in de buurt, ik ken hem niet echt, maar hij's 15...en een vmbo'er denk ik
Deze reactie is ook niet echt slim.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Don Leon schreef:
dat joch woont vlak bij mij in de buurt, ik ken hem niet echt, maar hij's 15...en een vmbo'er denk ik
Rayban schreef:
Is dat geen oud-fries dialect in die BX advertentie?
Hij komt iig uit Franenker.
Ik kwam deze mercedes benz tegen op marktplaats:
Bouwjaar 2006 en rijdt op benzine, met slaapkamer en nieuwe keuken.
Snap jij het, snap ik het?
Ik zie er geen wielen onder.
Arnold_GT schreef:
dit dan..
een aantal Fiat's met wel erg veel vermogen
1200pk!!
en zo kan je door blijven gaan
of om natuurlijk de vrouwtjes mee te versieren (jij bent vanaf nu de chef, jij steelt de show).
Een kunstgebit.
Zo vreemd is dat toch niet?Een Mitsubishi Colt uit 92 Met memory stand op de stoelen!
Jorn. schreef:
In de categorie "lekker simpel"
Als je een uitlaat te koop zet, zorg er dan in ieder geval voor dat de prijs op de uitlaat NIET zichtbaar is als deze lager is dan de prijs die je er zelf voor vraagt
dsrt schreef:
Een Mitsubishi Colt uit 92 Met memory stand op de stoelen!
Dsrt
Opties en accessoires:
5-versnellingen
Dit zijn meeneemprijzen
Garantie bespreekbaar
Nieuwstaat
Zeer nette auto
Zeer beslist de Goedkoopste !!! Al onze occassions zijn geheel deskundig gecontroleerd op deuken, roest en op mankementen. Wij stellen hoge eisen aan onze occassions voordat wij deze aan de klant aanbieden, wij zien graag tevreden klanten. Onze service en garantie gaat verder dan de voor voordeur. Goeie service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Inruil mogelijkAPK bij aflevering, dit zijn meeneem prijzen, garantie bespreekbaar, dit is een Nederlandse auto 299,- afleveringskostenNu elke dag geopend ook buiten onze standaard openingstijden!!! Voor een afspraak vanaf 18.00 tot 23.00 bel je 06-50800170En nu ook elke Zondag geopend van 12:00 tot 17:00
B.g.g. kunt u bellen met 06-50800170
Website: www.vermaatautos.nl