Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MX6 zei:Volvo Amazone
Geen enkele recente foto's van de auto, dus ook niet van de schade.
Alleen een foto van een oude foto, toen de auto nog in goede staat was.
Na de APK in 2008 is de auto niet meer in de garage geweest, dus deze staat waarschijnlijk al bijna 10 jaar stil in een schuur.
Een foto van een taxatie zonder datum, van 15000 euro moet de prijs nog opdrijven.
Regelmatig krijgen wij helaas behoorlijk wat onbehoorlijke mensen aan de lijn.....en dat is verrekte jammer....dan verrek je niet alleen van pijn in je rug!
Wij hebben meer verstand van stoelen dan van verzekeren, dus weten echt wel het verschil tussen een ergo stoel en een sportstoel.....maar de meesten weten dat overduidelijk niet. Als je dan ook niet wilt luisteren.....bel dan niet. Vooral als je eerst ook al hebt zitten mailen....terwijl overal duidelijk staat, niet (ze)melen.....dan blijkt het probleem al te beginnen met lezen! Een rail is ook heel iets anders dan een frame (ff googlen)
Indien wij melden dat wij uitsluitend Recaro ASS Scheel en Savas stoelen verkopen....dan verkopen wij geen banken, interieuren enz.....simpel toch?
Indien wij zeggen dat wij stoelen vanaf € 50 hebben, dan hebben wij die.....maar dat wil niet zeggen dat die u past.
Indien wij zeggen niet mailen, dan bedoelen wij dat ook zo (80% geeft geen reply)
Indien wij adverteren met een datum....dan loop je een risicootje als je een dag eerder, zonder afspraak, voor de deur staat.
Indien wij zeggen na tel. afspraak......dan moet je niet op het laatste moment bellen, want dan zit een ander in die stoel (net als bij de tandarts)
Indien u een Fiat met een Ferrari vergelijkt (zoals NB sommige collega s) dan heb je in ieder geval een bril nodig (er zit echt verschil tussen een Recaro van € 500 en eentje van € 3000)
Vertel ons eens hoe wij u een prijsopgave van een gebruikte stoel kunnen geven, iedere stoel zit anders en iedereen heeft een andere kronkel (en vaak niet alleen in zn rug)
Vandaar dat wij heel veel mensen naar de sloop sturen....die niet lezen!
Wij houden het dus simpel, u leest de adv., belt voor afspraak....en wij zijn er dan om u netjes te helpen....en DAT werkt!
Wij vragen ons wel eens af of het errug veel pijn doet als je te stom bent om te luisteren omdat je ook al niet wilt lezen en dan ook nog roeptoetert dat je het te druk hebt om te bellen....maar wel alle tijd hebt om anoniem oeverloos en onnodig langdurig te mailen?!?!
Of met ons om 14 uur afspreken, verrekken om te bellen en dan om 14.22 aan komen kakken en dan nijdig op ons dat wij weg zijn? Schoenmaat- of temperatuurIQ? Ga gerust elders heen.....wij missen u echt niet en besteden onze tijd liever aan normale correcte klanten.
OOK nog nw stoelen enz boven € 500 (wij begrijpen best dat u daar minder voor wilt betalen.....maar dat gaat niet werken) Doe ff normaal svp....ipv direkt nijdig worden en met de deur slaan! Doe dat op de sloop ofzo. (btw u hebt wel een goede en dure smaak.....alleen jammer dat u dat geld niet wilt uitgeven)
Beste mensen, als wij adverteren met stoelen van € 50 tot € 500.....wat is dan de goedkoopste stoel.....juist! Als wij adverteren dat wij op zat. 22 juli, na tel. afspraak open zijn, wanneer zijn wij dan open......juist. Dus snappen wij niet dat afgelopen week 4 "klanten" voor de deur stonden op andere dagen....zonder afspraak, en dan ook nog verbolgen zijn dat wij er niet zijn....rara!
Oeverloze conversatie door eindeloos en nutteloos gemail......wat >20 x langer duurt dan bellen!
Klant, ....ik zoek een stoel
StoelenPaleis, .....hebben wij
Klant.... wat kost ie
SP.... u moet passen, lees adv
Klan, .....alles past mij
SP,.... dan kunt u ook naar de sloop
Kla,.... daar kan ik ze niet vinden
SP.... wij verkopen stoelen in maten
Kl.... wat kost ie
SP.... hangt er van af hoe duur uw postuur is en uw wensen zijn
K,.... nu weet ik nog niets
SP,... wij hebben 150 stoelen tussen € 50 en € 500, zie adv
kl..... ik wil de goedkoopste
SP.... dat wil niet zeggen dat die u past
kl.... waarom niet?
SP..... het is maatwerk, net als schoenen en jeans
k...... er staat € 50
SP.... lees de adv even, van € 50 tot € 500
k..... dus ik moet komen passen?
SP..... ja, via de mail gaat dat niet lukken
kl....wanneer kan ik komen?
SP.... zoals in de adv. staat zijn wij weer open op 5/8, na tel. afspraak!
kla..... dan kan ik niet
SP..... hou dan onze adv. in de gaten
klan.... ik moet t even met mn vrouw bespreken
SP.... bel me dan, zie onze adv.
klant..... ik bel nooit
SP.... dat werkt sneller en beter
Kl..... ik wil liever alles zwart op wit
SP...... dit gemail kost 20 x meer tijd als bellen
Klo.. graag of niet
SP... dit kost ons echt teveel tijd, sorry
Kloo.....wat nou sorry
SP.... eh dat wij daar geen tijd voor hebben
Kl.......k, ....dan bekijk je t maar, ik zoek wel verder
SP......da ge bedankt zij, da wedde....weer 1/2 uur kostbare tijd naar de klo...
Kl....z.k dat interesseert mij geen ene moer!
U begrijpt dus nu dat wij daarom never meer mailen, wij zijn oldskool,.....dus bellen!
Moderator
Bossinkje zei:Typfout?
Zonder gekheid, het is natuurlijk wel een redelijk unieke auto, en zoals de foto's doen geloven nog in hele nette staat.
Daarnaast is vragen en krijgen natuurlijk ook nog een groot verschil.
Hierbij bied ik mijn Peugeot 206 GTI aan met 1.6 op kenteken. De auto is volledig GTI omgebouwd tot aan assen aan toe. De auto heeft 140PK en is met zijn looks een echte eye catcher. Dus je rijd lekker goedkoop en laag in verzekering / wegenbelasting met alsnog de power van een GTI.
Andere luchtinlaat levert +/- 10pk meer op
AUTO VERKEERD IN NIEUWSTAAT
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=15
Hierbij bied ik mijn Peugeot 206 GTI aan met 1.6 op kenteken. De auto is volledig GTI omgebouwd tot aan assen aan toe. De auto heeft 140PK en is met zijn looks een echte eye catcher. Dus je rijd lekker goedkoop en laag in verzekering / wegenbelasting met alsnog de power van een GTI.
Lekker legaal ook...
![]()
Zadelsnuiver zei:D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=15
Lekker legaal ook...
![]()
Ding rijdt nog op LPG ook..
D. Elzinga zei:
Taxatierapport aanwezig visioenen gezien 4000
Dus een echte nekkenbreker
Moderator
Olds zei:Goede advertentie ook... Geen info over zaken als kilometerstand, apk, uitvoering of wat ook. Hij heeft het kenteken dan niet weggewerkt, dus dat helpt nog wel wat.
Ergo, een CLS in grijs gewrapt (), met 11 prive, en 4 zakelijke eigenaren, nog een 4 maanden apk, en waarschijnlijk geen onderhoudshistorie of wat ook. Wie is er klaar om bijna 15 mille weg te gooien?
![]()
N.B. Het is geen importauto.
ZEER BEPERKTE INRUIL OP HANDELSBASIS IS MOGELIJK.
ONZIN BIEDINGEN EN E-MAILS MET DOMME VRAGEN WORDEN NIET BEANTWOORD.
GELIEVE ALLEEN TE REAGEREN BIJ SERIEUZE EN OPRECHTE INTERESSE !!!!!!
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-o...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=37
Ja, hier kun je wat mee...
Ik wordt gelijk doorgestuurd maar een pagina van de overheid, stop heling.D. Elzinga zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/bmw/sportwagen-171420422.html?promo=3
Zelfs rechtsgestuurd en met wat missende papieren is zo'n recente 3 veel meer waard dan dit. Oplichter dus? Hoewel, zou je dan niet meer geld proberen buit te maken?
Edit: de overige advertenties van "Piet" zijn ook nogal vreemd. Ik neig naar een fantast...
Moderator
D. Elzinga zei:Wie heeft er trek in 15 vieze, roestende diesel-Benzen met Frans kenteken? https://www.speurders.nl/overzicht/...187.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1992
MX6 zei:Nissan 200 SX
![]()
Deze ene foto van de auto moet de koper over de streep trekken om 4500 euro te betalen voor een project auto