Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:
Marktplaats zei:Baby & Kraam Kadootjes
**********, is een leuke online webshop in betaalbare kraamkado's & naamkado's maar ook voor andere leuke betaalbare baby, peuter & kleuter kadootjes zit u bij ons helemaal goed.
Rob0118 zei:Dus ik vind dat wel meevallen. Dit topic is juist bedoeld daarvoor, dan zal ik ook zeker niet schromen. Dat de persoon in kwestie in werkelijkheid een klein kind is doet daar dan niets aan af. Voor mij is dossier 'moons' dan ook afgesloten. Niet alleen omdat het een vervelende sfeer oproept in dit verder prachtige topic, maar ook omdat hij het niet kan verdragen om hier genoemd te worden. Zo vastgeroest in z'n eigen gelijk dat 'ie maar persoonlijk moet worden, daar houd ik niet van. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen, in plaats van je gelijk te moeten halen met Wikipedia-bronnen... Dat hij wijlen wibi ook niet kent zegt genoeg over de frequentie van zijn bezoek aan dit topic.
Nee, ik wens moons veel succes tussen zijn blogs, komma's, semi-eloquentie, eigen waarheden en zogenaamd verdiende regels.
moons zei:Voor de komma is alles dik in orde. Hoor je mij niet over. Staat op wiki nog een leuk voorbeeld van:
Soloman (vanuit de kapel) zei:Ik wil nog wel iets kwijt over de hele discussie. Natuurlijk mogen jullie vinden wat jullie vinden van Moons' schrijfstijl. We leven in een vrij land. Misschien zien jullie nu voor het eerst de streken van zijn pen. Misschien zou ik ook even de wenkbrauwen fronzen. Dat weet ik niet. Ik vond de opmerkingen van Zen heel erg beledigend. De 1 april-grap en dergelijke.
Je moet niet vergeten dat wij Moons al jaren kennen. Hij heeft de eerste steen gelegd van onze club. Hij heeft de regels en het doel in de steigers gezet. Door de jaren heen hebben schrijvers die nogal knullig schreven hun niveau omhoog gekregen, dankzij de blogcontesten. DF startte toen een idee over een boek. Met een groepje, met Moons erbij, hebben we dit gerealiseerd. Hoe je daar ook over denkt, we hebben samen veel meegemaakt en we hebben samen gewerkt. Dus ja, hij staat inderdaad bij mij op een voetstuk. Dat kan ik niet ontkennen. Met alles wat er is gebeurd neem ik mijn hoed voor hem af met een buiging.
Over de stijl: Het bijzondere van schrijvers is dat zij hun eigen identiteit ontwikkelen. Dat is zelfs een doel. Moons heeft dat gedaan.
Soloman (vanuit de kapel) zei:Ouwediesel zei:Carkiller zei:
Leuke site.
"konijnen bouten in pruimensaus"
"Net jurkje"
enz...
Gewoon een willekeurige advertentie op Marktplaats:
Marktplaats zei:Baby & Kraam Kadootjes
**********, is een leuke online webshop in betaalbare kraamkado's & naamkado's maar ook voor andere leuke betaalbare baby, peuter & kleuter kadootjes zit u bij ons helemaal goed.
Wat is er verkeerd aan een net jurkje?
---GT--- zei:Ik heb een Suzuki Alto 1.0 gehad met vier cylinders en nu heb ik een Swift 1.0 met drie cylinders. Kun je mooi vergelijken. De prestaties en verbruik van beide motoren zijn ongeveer gelijk.
De driecylinder loopt wat onregelmatiger, maar hij is laagtoeriger te rijden. In vergelijking tot de viercylinder hoef je bij rotondes en bochten minder vaak terug te schakelen. Mijn mening is dat drie grote cylinders soms beter zijn dan vier kleintjes.
---GT--- zei:Ik kan soms niet wennen aan de nieuwe spelling. 'Cilinder' vind ik maar raar staan. Maar goed; als het moet, dan moet het maar.
Rob0118 zei:Waarvan akte.
Janus Diedericus zei:
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Waarvan akte.
18 april a.s. gaan we een avondje karten in Driebergen. (ik moet nog wel even kijken of de baan beschikbaar is)
Je zóu aldaar de handschoen op kunnen pakken. Leer je ons eens van een andere kant kennen. Als taalliefhebber ben je van harte uitgenodigd.....
Sluit dat gek wijf maar voor 1 jaar op onze maatschappij zit niet te wachten op deze maf kezen En voor de NS medewerkster hoop ik dat er geen nare gevolgen ontstaan sterkte
Henk, een zichtbaar zwangere vrouw gericht in de buik slaan hoef ik geen aanleiding voor te weten, dat kan geen enkele aanleiding rechtvaardigen. Of kun jij een reden bedenken die dat wél zou doen??
ja nu niet miepen dat weet je als je crimineel bent en nu moeten wij meedelijden hebben nou wat heb jij uitgevreten wat heb jij anderen aangedaan ze moeten gewoon je koekje van eigen deeg geven je hebt het zelf opgezocht om de grote jongen uit te hangen nu heb je de naweeen lekker voor je gezin werk je nu weer of dekmanteltje nou van mij geen grammetje meelijden je kan wat mij betreft niet lang genoeg afzien dat hebben die onschuldige mensen ook toen of nu nog crimineel bent lekker achterom kijken wou je ook de krant niet halen en nu sta je te miepen
goed gedaan, nu moeten ze het ook doen met boeven, want daarvan gaan ze vaak zelf op de loop.
terecht politie uitschelden is fout de politie doet hun werk en heel goed
1000 uur werkstraf hij heeft geen moord begaan jullie hebben of zaten allemaal ook wel eens achter het stuur als je gedronken had maar jullie zijn zelf altyd goed weggekomen zeg het eens eerlijk
Daar kommen die leidingen
We benne vrijdag nog op de boot geweest
Rob0118 zei:Overigens ben ik wel van mening dat dit ontstane conflict zo snel mogelijk beëindigd moet worden, aangezien we daar toch niet uitkomen. Let's agree to disagree and go on with our lives. Het zou zonde zijn als dit prachtige topic overschaduwd wordt door kinderachtig gedrag, een wedloop voor bijdehand gedrag en een conflict ad infinitum. Bovendien is het veel leuker om laaggeletterden te pesten met onze kennis van de taal.![]()
Rob0118 zei:Hahaha, ik voel weer een discussie over stemrecht opkomen!
Nog een paar van kantoor:
Daar kommen die leidingen
We benne vrijdag nog op de boot geweest
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Ik heb drie jaar in Maastricht gewoond. Aldaar wordt je zelfs verweten dat je normaal ABN spreekt en geen spraakgebrek hebt.
Sven /// zei:Lancia Musa 1.9 JTD 100 ANNYVERSARY
CVPI zei:Is dat de Londonstraat in Bergen-op-Zoom?
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Overigens ben ik wel van mening dat dit ontstane conflict zo snel mogelijk beëindigd moet worden, aangezien we daar toch niet uitkomen. Let's agree to disagree and go on with our lives. Het zou zonde zijn als dit prachtige topic overschaduwd wordt door kinderachtig gedrag, een wedloop voor bijdehand gedrag en een conflict ad infinitum. Bovendien is het veel leuker om laaggeletterden te pesten met onze kennis van de taal.![]()
Ik sluit mij daar bij aan. Om toch het laatste woord te hebben;Volgens mij was er niet sprake van een conflict maar van misverstanden.
Wat mij betreft is er nu het laatste over gezegd.
moons zei:PSsst, Joachim, Rob, als je bovenstaand uittreksel uit ANL (...)
moons zei:Begrip ontwikkeld door U. Eco ter aanduiding van de intrinsieke betekenis van de tekst zoals die zich aandient aan de modellezer (die dan geacht wordt dit betekenispotentieel te realiseren op neutrale, coöperatieve en bekwame wijze – en die overigens een theoretische abstractie is en geen echte lezer van vlees en bloed).
der Magistrat zei:moons zei:PSsst, Joachim, Rob, als je bovenstaand uittreksel uit ANL (...)
Wat is 'ANL'?
Marktplaats zei:Auto is roest vrij en kan rijdklaar of zo mee geleverd worden
Bmwlover1 zei:Dat ding stuurde nog lichter als de Opel corsa waar ik mee moest slepen.
Die kennis van me vond hem ook nog redelijk stabiel sturen, hij was 1x een stoep opgeklapt met 60km per uur maar dat was omdat die niet aan het opletten was..
Bmwlover1 zei:Zoals ik al zij was het zeer laat
Je hoor wel van de brand Jan maar a.u.b vergeet niet dat die VVD een zeer vies spel uitvoeren,dus wie is nu de boef Linssen of Rutte met zijn kornuiten.blind volk je kan op een hand tellen dat onze gemeente hier geen winst in hadden SLUITING F.M met zoveel mensen zonder werk
Maandag kwam nog vijf mensen naar het politiebureau om alsnog hun boetes te betalen.
Reactie op dat artikel zei:het bedrag wat dit geintje kost is al duurder dan de openstaande boetes. door dit soort ongein vernietig je het aanzien van de agenten ,en het maar gek vinden waarom er steeds minder respect komt ,gaat nu eens echt boevenvangen ipv burgertjes plagen ,want dat is dit ..
Nog al zo'n doordachte reactie zei:tof gepland van meneer agent net nu pm gesloten is ga nou eens een keer echte boeven vangen joh stelletje kleuters. moordenaars ,kinderlokkers en allerlei ander soort van criminelen hebben in dit land gewoon vrij spel omdat men te druk is met parkeer en snelheidsboetes te innen bah bah
vectrafan zei:Peiling
Er zijn 1 stemmen ontvangen.
Voor geregistreerde gebruikers.
Moeten we stoppen met de subsidie voor rijke ondernemers?
Nee, want dit is goed voor hun portemonnee, Gun hun dit voordeel.
Ja nu direct stoppen dit heeft geen zin.
Er tussen in dus voordeel kleiner maken.
U en ik betalen belasting en niet zo'n beetje ook sad smiley Maar dit wordt anders als je een echt mooi inkomen hebt, dan betaal je ineens bijna geen belastingen meer.
Je kunt zelfs met subsidie auto rijden. Voorbeeldje de Mitsubischi Outlander PHEV kost voor de ondernemende belastingontwijker netto slechts 6134 euro. Link berekening totaal belasting voordeel Mitsubishi Outlander PHEV. De burger in loondienst betaald netto ruim 45.000 euro voor deze wagen, maar de rijker ondernemer hoeft slechts iets meer dan 6000 euro op te hoesten de rest betaald de gewone burger. Oh ja brandstof en onderhoud is ook 100% aftrekbaar dus die betaald ook de gewone man dan, bijtelling is er niet en om de arme ondernemer te helpen hoeft hij pas in 2016 wegenbelasting te betalen die dan overigens ook weer 100% aftrekbaar is. Je kunt gerust stellen dat de Outlander PHEV na 5 jaar meer opbrengt dan de genoemde 6134 euro dus is de uiteindelijke netto kosten voor 5 jaar rijden minder dan 0 euro, sterker nog waarschijnlijk heeft de ondernemer er netto minimaal tussen de 5000 en 10.000 euro aan verdiend.
Wat ik me nou afvraag wat is de zin van deze waanzinnige subsidie? Een groot deel van de subsidie regelingen beogen als doel om ondernemers te bewegen tot het doen van milieuvriendelijke investeringen in hun bedrijf, waardoor het bedrijf een groenere werkgelegenheid schept.
Ik gun uiteraard iedereen zijn voordeeltjes, maar we leven in een tijd van zware bezuinigingen, oma met dementie moet thuisblijven want er zijn geen plekken meer in de verzorgingshuizen, die worden nu massaal gesloten, niet omdat er geen behoefte aan is, maar omdat onze regering zegt dat we nu leven in een participatiemaatschappij en we het maar zelf moeten oplossen.
Samenvattend: ik snap echt niet waarom de gewone burger in loondienst de Outlander PHEV moet betalen van de rijke ondernemer. wat wint de maatschappij hier bij?
Of durf je dat niet in deze tijden i.v.m. alle risico's die daarbij horen die 'gewone' burgers veel minder heeft.
moons zei:PS Zie net dat ik nog geen bericht van Arjuna heb ontvangen, noch van DF, noch van j.ko![]()