Gewoon Dirk
Wegverkenner
Philip Tulleken zei:Maar neem wel even 6 koffie en een nieuwe Autoweek te lezen tijdens het opladen!
Koffiedrap lezen, daar heb ik wel eens van gehoord maar zes bakken koffie lezen? Dat wordt vast een fraai gezicht...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Philip Tulleken zei:Maar neem wel even 6 koffie en een nieuwe Autoweek te lezen tijdens het opladen!
Hij laadt zich op en wij winden ons op.Janus Diedericus zei:Of hij laadt zichzelf op, alles is mogelijk.![]()
the Fox zei:Hij laadt zich op en wij winden ons op.Janus Diedericus zei:Of hij laadt zichzelf op, alles is mogelijk.![]()
Durashift zei:onbelans
ibiza_boy00 zei:Mij hier even voorstellen
Men huidige daily
fotokes
men broer
Men eerste
Men tweede
ne daily
Deze beu te zijn heb ik een vw golf 6 var gekocht, 2.0tdi cr 136pk. Deze een 2mnd te hebben hft er iemand op de autostrade op in gereden, gevolg: auto per to tal! sad smiley
Na een paar weekjes juist dezelfste gevonden, zelfste kleur, gelijkaardige opties en evenveel kmters!
Deze hft ook al een paar updates gekregen, xenon, trekhaak, chroom uitlaatjes
en zo staat hij opt moment
update"s
doordat ik met de gti niet in de sneeuw rijdt liggen die op men daily,
Muddy Bandit zei:Er rijd in Nederland
nooit geen problemen mee gehad
1:4 op LPG rijd net zo duur als 1:10 op benzine
witteboord-criminelen
vertegenwoordigd al snel
Pim Fortuin
Rob076 zei:nooit geen problemen mee gehad
kunnen ze ,werkelozen van betalen , als er per 1 jan .hele bendes oostblokkers vers binnen komen,gedeelte banen inpikken , gedeelde stelen en roven
De meeste Oostblokkers leren vaak sneller goed Nederlands schrijven dan veel Nederlanders.D. Elzinga zei:kunnen ze ,werkelozen van betalen , als er per 1 jan .hele bendes oostblokkers vers binnen komen,gedeelte banen inpikken , gedeelde stelen en roven
michel1975 zei:Ik als botte boer verbaaste mij
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:
Bmwlover1 zei:Wat is jou probleem
Bmwlover1 zei:dan word het
Bmwlover1 zei:zoals ik al zij
Bmwlover1 zei:en dat wisten hun.
Bmwlover1 zei:Zoals ik al zij kan je bij een
Bmwlover1 zei:Ik verplichte hem/hun nergens toe
Bmwlover1 zei:wat hun ook donders goed
Bmwlover1 zei:voor hem bedoelt
Bmwlover1 zei:je vind geen
XBXG zei:stiekum
309 Turbo zei:Ik heb tot nu toe bijna al mijn auto's ingerolen, de enigste ik ik verkocht heb was de 106 aan mijn ouders.
ik heb manta ook, maar foto is niet mijn manta. Heb foto opander forum gefonden.
Een cc is ook een manta word vaak niet zo gezien maar moet er nooit 1van me leven hebben. ze kunnen dan sien wat ik alemaal in koffer heb lig
nikste belastingsdienst stel ik had deze manta kenteken loos dan mag ik een bestaans manta kenteken met nummer en al over zetten.
Ik heb hiermee niet snel problemen. in holland mag alles
laten we het er ophoueden het was een 76r en nu gelukig een 89r dus nu lekker meer gelt waart
vectrafan zei:ieder naar ongeluk
Multipla had een veel betere naam geweest.
Rob076 zei:
Dutch Finnatic zei:Rob076 zei:
Ik heb sterk de neiging er persé van te maken, maar mijn tekstverwerker en browser keuren dat beide af. Of bedoelde je dat niet?
Janus Diedericus zei:Word ik nou afgelost als het gaat om stam +t fouten?
HVP zei:Janus Diedericus zei:Word ik nou afgelost als het gaat om stam +t fouten?
Hoe bedoel u?
edit: oké, "wilt". Ik vind "als je per se raar wil doen" minder storend dan de hypercorrecte t die velen icm "willen" toepassen. En ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben om jouw rol over te nemen.
Rob076 zei:
Rob076 zei:Overigens is ook 'icm' fout. Het is namelijk niet de combinatie met 'willen' waar het hier over gaat.
Rob076 zei:Het ging dus om het gebruik van het werkwoord 'willen'. Bij 'je' en 'jij' is het 'wilt', anders ('hij' of 'zij') is het 'wil'. Jij noemt het hypercorrect, maar zo is het gewoon fout. Bovendien zit je hier in het neuzelaarstopic. Overigens is ook 'icm' fout. Het is namelijk niet de combinatie met 'willen' waar het hier over gaat.
Meeuw zei:Rob076 zei:
Crises is toch gewoon meervoud van crisis? Kan dus best.
Janus zei:Misschien dat ik het verkeerd in mijn hoofd heb zitten maar moet je geen puntjes plaatsen tussen icm? Dat het i.c.m. wordt net als bijvoorbeeld het geval is bij o.l.v. en o.b.s.
HVP zei:Overigens ben ik wel taalneuzelaar, maar geen taalpurist. Een foute werkwoordvervoeging vind ik inderdaad niet kunnen, maar 'icm' in plaats van 'i.c.m.' vind ik echt niet storend.
HVP zei:Overigens ben ik wel taalneuzelaar, maar geen taalpurist. Een foute werkwoordvervoeging vind ik inderdaad niet kunnen, maar 'icm' in plaats van 'i.c.m.' vind ik echt niet storend.
Meeuw zei:@Rob:
dat werkwoord verandert niets:
Jantje heeft een monetair systeem ontwikkeld dat de crises voorkomt.
Toename van ziektedagen is een verschijnsel dat regelmatig bij (de) crises voorkomt
W124STER zei:@Bart: de crises voorkomt de verkoop van de W140 en het regeringsbeleid heeft onze voorraad 1ste serie W124's sterk in waarde doen dalen.
Janus zei:het rode stoplicht
Rob076 zei:
Rob076 zei:Volgens mij hebben we een nieuwe 'wibi'...
Over storend gesproken.HVP zei:Rob076 zei:Volgens mij hebben we een nieuwe 'wibi'...
"We"? Dit het taalneuzelaarstopic toch, niet het stigmatiseerderstopic? Over 'storend' gesproken...
Die hoofdletter is zo gek niet aangezien hij die al in de username vergeten is.ar italy zei:de voorkant hebben ze goed aangepakt, ben benieuwd naar de achtersteven.
Nappie zei:Sterk merk en ze zijn goed bezig kwa modellen gamma en design afdeling.
Janus Diedericus zei:Rob076 zei:
Helemaal gelijk Rob, een stop(rem)licht is altijd rood, bij wet geregeld. Een verkeerslicht kan verschillende kleuren tonen. Te weten rood, oranje en groen. Al spreken sommige mensen van geel i.p.v. oranje.
Meeuw zei:@Rob: Dan had je ook de volledige zin moeten quoten. Het tekstdeel dat je nu plaatste is gewoon mogelijk.
Meeuw zei:Jantje heeft een monetair systeem ontwikkeld dat de crises voorkomt.