D Elzinga
Kilometervreter
oude leeftijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oude leeftijd
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Wellicht de reden dat crowdfunding zo populair wordt? Tegen concurrerende condities heb ik ook nog wel iets in de oude sok wat je kunt gebruiken. De oude sok is inmiddels zowieso de beste optie dunkt mij, 1,65% rente, 1,2% vermogensrendements heffing en1,5 % inflatie is negatieve rente.
Foei Joachim, had ik van jou niet verwacht.
Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
CeeVijf zei:Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
En waar staat de fout?
Rob0032 zei:Dan zegt men dat de overheid betutteld, maar ik vind dit soort betutteling vele malen kwalijker.
CeeVijf zei:Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
En waar staat de fout?
Soloman zei:CeeVijf zei:Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
En waar staat de fout?
Dit meen je niet!
Een vertikking, een even afwezig zijn, een woord vergeten, dat zijn de meeste menselijke dingen der menselijkheden.
Maar dat je hier de fout niet ziet, wauw!
CeeVijf zei:Soloman zei:CeeVijf zei:Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
En waar staat de fout?
Dit meen je niet!
Een vertikking, een even afwezig zijn, een woord vergeten, dat zijn de meeste menselijke dingen der menselijkheden.
Leg het me maar uit dan, beste Soloman. 'Je zoudt' is namelijk (voor zover ik weet en kan nagaan) niet fout. Toegegeven; het is nogal archaïsch en het wordt niet veel meer gebruikt, maar in de strikte zin des woords is het niet foutief taalgebruik. Zie ook de link van Jazzik hierboven. Of zie ik nog een andere kapitale fout over het hoofd? Zeg 't maar.
CeeVijf zei:Soloman zei:CeeVijf zei:Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
En waar staat de fout?
Dit meen je niet!
Leg het me maar uit dan, beste Soloman. 'Je zoudt' is namelijk (voor zover ik weet en kan nagaan) niet fout. Toegegeven; het is nogal archaïsch en het wordt niet veel meer gebruikt, maar in de strikte zin des woords is het niet foutief taalgebruik. Zie ook de link van Jazzik hierboven. Of zie ik nog een andere kapitale fout over het hoofd? Zeg 't maar.
Soloman zei:CeeVijf zei:Soloman zei:CeeVijf zei:Rob0032 zei:Speedtouch zei:Het is altijd leuk om al te dromen wat je later zoudt willen kopen
En waar staat de fout?
Dit meen je niet!
Ik ben bekend met het archaïsche waar je het over hebt, maar dat is niet in combinatie met je, maar met u. Het is U zoudt... en Zoudt u. Dit omdat Zou u niet lekker combineert.
Soloman zei:Het gaat over u en je.
Je zoudt is fout
U zoudt is niet fout.
Wie vindt de meeste fouten in de bovenstaande zin?Met je budget 500 euro te verhogen kan je mischien een goeie exemplaar vinden voor het nieuwere model 1,4 16v 95 pk.
Jonge jongen zoekt weer is iets nieuw (owh help niet weer!)
Leon in z'n SEAT zei:In Spanje noemen ze dat SEAT Exeo![]()
Kun je i.p.v. kan je.Zemelaar zei:Misschien met dubbel s, mischien.
Goed exemplaar met d, goeie exemplaar.
Dacht eerst van i.p.v. voor het nieuwere model.
Maar het zou om een onderdeel kunnen gaan. Dan is voor wel goed.
Veras me met jullie creativiteit!
ClioIVrijder zei:Wie vindt de meeste fouten in de bovenstaande zin?Met je budget 500 euro te verhogen kan je mischien een goeie exemplaar vinden voor het nieuwere model 1,4 16v 95 pk.
---GT--- zei:ClioIVrijder zei:Wie vindt de meeste fouten in de bovenstaande zin?Met je budget 500 euro te verhogen kan je mischien een goeie exemplaar vinden voor het nieuwere model 1,4 16v 95 pk.
Even hertalen: 'Als je je budget met 500 euro verhoogt, kun je misschien een goed exemplaar vinden van het nieuwere model: de 1.4 16V met 95pk'.
Moet eigenlijk 'nieuwer model' zijn, maar dat vind ik raar staan.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:---GT--- zei:Moet eigenlijk 'nieuwer model' zijn, maar dat vind ik raar staan.
"van het nieuwere model" moet zijn; van een nieuwer model.
Boppie zei:... Met die zuinige wagen kan de werknemer vervolgens onbeperkt rijden. Laat de bijtelling vervallen en ga het werkelijke gebruik belasten via de brandstof. Nu wordt je beloond voor het kiezen van een zuinige wagen die niet zo zuinig is als gesteld. En kan een werknemer, mits zijn werkgever het beperkt, gewoon de wagen gebruiken voor ieder ditje en datje.
Ordep zei:Boppie zei:... Met die zuinige wagen kan de werknemer vervolgens onbeperkt rijden. Laat de bijtelling vervallen en ga het werkelijke gebruik belasten via de brandstof. Nu wordt je beloond voor het kiezen van een zuinige wagen die niet zo zuinig is als gesteld. En kan een werknemer, mits zijn werkgever het beperkt, gewoon de wagen gebruiken voor ieder ditje en datje.
turbod12 zei:Alsjeblieft wie kan me helpen met deze verschrikkelijke probleem
---GT--- zei:Maar nu 'badge-engineering'?.. 'Badge' betekent in dit geval 'embleem' ('logo' is ook geen Nederlands woord) en 'engineering' betekent 'wetenschap'. Maar 'embleem-wetenschap'? Daar moet vast een mooier woord voor te vinden zijn...
m'ns (afd. aandacht zei:PSssst, overigens, GT, is logo een prima Nederlands woord, weliswaar van Griekse oorsprong, maar hebben niet vrijwel alle woorden die we gebruiken een uitheemse herkomst?
---GT--- zei:m'ns (afd. aandacht zei:PSssst, overigens, GT, is logo een prima Nederlands woord, weliswaar van Griekse oorsprong, maar hebben niet vrijwel alle woorden die we gebruiken een uitheemse herkomst?
'Logo' is wat Griekser dan dat 'Embleem' Nederlands is, dus gaat mijn voorkeur uit naar 'Embleem'. 'Engineering' kan diverse betekenissen hebben, maar ik kan geen eentje vinden die 'Badge-engineering' het best vertaalt. Er wordt namelijk niets 'geëngineerd'. Het gaat meer richting 'co-productie', maar dat is ook weer zo Grieks/Latijn. En de auto's lopen vaak van dezelfde band, dus wordt er helemaal niet samen geproduceerd. Er moet een naam gevonden worden voor 'gezamenlijk inkopen', of 'aankopen bij een andere fabrikant'.
---GT--- zei:Menige Nederlander die niet weet wat spiegels zijn, doen dat te laat en moeten pontificaal op de remmeen voor een vrachtwagen, en pas veel later in een lagere vernelling met veel te veel toeren de vrachtwagen alsnog inhalen.
Omdat niet iedereen Mercedes kan of wil rijden.Soloman zei:Voor optimaal comfort, maximale prestaties en volledige precisie.
Wat een l*lverhaal. Dus als je dit leest dan heb je dus de perfecte auto. Waarom bestaan andere auto's dan nog?![]()
Aras zei:Omdat niet iedereen Mercedes kan of wil rijden.Soloman zei:Voor optimaal comfort, maximale prestaties en volledige precisie.
Wat een l*lverhaal. Dus als je dit leest dan heb je dus de perfecte auto. Waarom bestaan andere auto's dan nog?![]()
![]()
Soloman zei:Optimaal comfort.
Beter bestaat dus niet
Soloman zei:Dus kopen deze auto. Hij is beter dan een auto van 2 miljoen dus.
Soloman zei:Er zou niets aan de hand zijn als alle mensen een hoog IQ hadden
Soloman zei:dit is voor de gekhouderij.
Soloman zei:Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan marketing.
Soloman zei:En dan dit:
heerlijk om door de bocht te jagen
ja joh, ik wacht wel op het volgende nieuws op zondag om zeven uur, wanneer er weer een paar jonge mensen de dood hebben gevonden op de weg.![]()