Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

@Schaduw: (tu) :}

Gespot; Soloman in Rusland op zoek naar het ultieme hamburgerrecept

izismile.com_daily_picdump_1286_640_44.jpg

Rus tovert auto om in "purple", uit eerbetoon aan de overleden zanger Prince

Maar, even een zakelijke vraag, wat voor auto is dit in hemelsnaam?

Heel goede vraag, ik gok als ik naar de verhoudingen kijk op een Fiat Punto van de eerste generatie (diens tweede zijruit liep ook zo ver door).

On Topic:
Hotwheels brengt voor het eerst een auto schaal 1:1 op de markt.

Hm. Dan kijken we dus naar een gepimpte pimpelpaarse Punto. En ik heb de pee in want ik weet even niets te verzinnen.

Mijn foto van de dag is deze gloednieuwe Mercedes-Benz, waarmee een cliënte van de dealer in Arlington, Virginia een proefrit ging maken. Het lukte haar de auto binnen zes seconden zodanig te verplaatsen dat deze en vier andere auto's zwaar beschadigd waren. Zelf was ze ongedeerd.

14nfltv.jpg

iyoapt.jpg

Lycan Capri zei:
Pjötr zei:

Ik mag hopen dat het sarcasme doorkwam? :T

[sub]al is zo'n vrouw dus geen rijbewijs waard[/sub]

Zeker, maar ik vind het wel humor! Los van dat ik het niet (altijd) met je eens ben, kan ik je wel waarderen, ook hoe principieel je bent, vandaar dat je een (tu) kreeg :)

Voortborduren op Lycan Capri:

Het imago van de zelfsturende auto heeft vandaag een behoorlijke klap gekregen. Mercedes Benz blijkt een crash te hebben verzwegen en zo'n soort ongeluk met een autopilot kan in Nederland ook gebeuren.

Nieuwe ramp voor de Duitse Automobiel-industrie! Nadat het VAG-concern geplaagd werd door "Diesel-gate", is er bij Daimler-Benz nu een "Eland-gate".

Trof ik vanmorgen zo aan. Gisteren de deur van de vriezer niet goed gesloten.

Dit is toch het terrein van Jet Cars, van de advertenties "MEERPRIJS VELGEN 50"

Blackadder the 5th zei:
Bedrijf test nieuwe methode anti-diefstalbeveiliging.

Dat is dan mooi mislukt. Het stelen van velgen zoals hier gebeurd is, is een veel-voorkomend probleem in Amerika.

Twix zei:
Blackadder the 5th zei:
Bedrijf test nieuwe methode anti-diefstalbeveiliging.

Dat is dan mooi mislukt. Het stelen van velgen zoals hier gebeurd is, is een veel-voorkomend probleem in Amerika.

Je kunt het ook zien als een methode om het stelen van de complete auto moeilijker te maken.
Dus de velgen achter slot en grendel. Het is maar net wat je ziet in een foto ... ;)

Terug
Bovenaan