Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Wij gaan naar RIO toe, wij gaan naar RIO toe.

Wij gaan voor goud en een biertje natuurlijk.

Boos op mijn Ford dealer. Beste klant, elke auto verbruikt olie. Of ik inzichtelijk kon maken hoeveel er in een normale maand (dus 500 km) in gegooid werd.

Na deze maand: De kleine blikjes zijn voor de baas en het grote blik voor de Ford. Of het nu duidelijk genoeg was?

Plaatje even meegenomen:
Gewoon Dirk zei:
20100815194635_20100815%20Swarte%20cross%20Blije%20(3).JPG

Voortborduren op de vondst van Schaduw (tu):

Prinses Amalia (als trouw supporter van de Olympische Spelen) incognito naar Rio.

Puber Amalia zucht diep, jaaah mams; natuurlijk is een rit met de auto naar Rio veilig. Ik leg het nog een keer uit….
met al dat blik om mij heen kan er toch niets gebeuren.

U ziet meneer dat al het roest vakkundig weggewerkt is door de jongens, ze hebben nu nog hoofdpijn. Goud wagentje

Supertruc: megasterk wifi-signaal met bierblikje

[sub]Ik verzin het niet: https://nieuws.nl/tech/20160727/boost-wifi-signaal-blikje/[/sub]

Opdracht aan Sketcher maak een ontwerp voor een nieuwe Ford waarin de glooiende contouren vereeuwigd worden. Denk aan een Coca-Cola fles.

Capri is klaar. Lycan gooit het ontwerp van zijn nieuwste Ford dit keer over een andere boeg.

Ja, ik ben een koe en niet gek. Er is hier een warm plekje en die is voor mij!

"Privet, steeds als ik boven de 30 per uur rijd maakt mijn motor sinds kort zo'n loeiend geluid. Weet u waar dat door kan komen?

Schat, neem jij vanavond het vlees mee. Mijn ouders komen eten, weet je nog.

DE mannenauto uit Rusland: de ZAZ-968M Zaporozhets, na een vissersluikje in de bodem, nu ook leverbaar met een barbecue.

Terug
Bovenaan