Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Japanse autoindustrie verlaat Engeland, eerste in eigen beheer geproduceerde model na de Brexit.

Gewoon Dirk zei:
Van groot naar klein:
97f9058741e333135f7b58929d9ac942.jpg

Plaatje even meegenomen....

Ok, intussen is de Eend gespoten maar het nieuwe chassis van FLYING DUCKMAN is geen succes.

NB Ik vraag mij trouwens af hoe het gaat met de fotogenieke "Eendenman" en zijn voertuigen.

Royaltydeskundige Marc van der Linde is 50 kg afgevallen maar de schade was al aangericht.

Opa na de verbouwingsactie van zijn kleinzoon:

Oooh, een Eend die kan ik met mijn ogen dicht nog in elkaar zetten.

Volgens Sybrand Buma dient behalve het weer instellen van dienstplicht ook de gewone burger weerbaarder te worden.

Het navigatiesysteem van Google heeft ondanks de update en aanpassingen in mijn auto nog steeds een beroerde satelliet ontvangst.

Na alle commotie overweegt de Efteling om de attractie Holle Bolle Gijs te vervangen door deze BMW.

Minister Hennis-Plasschaert: "Deze lichte maar snelle uitvoering is opnieuw een baanbrekende stap in de samenwerking met Duitsland. Deze integratie is een grote verbetering van de Europese mogelijkheden om op te treden."

Precies een dag na het begin van een uitgebreide militaire oefening van de NAVO in de Baltische staten heeft de Russische president Vladimir Poetin opdracht gegeven tot een inspectie van de paraatheid van de Nationale Reserve.

BMW denkt eindelijk een echte concurrent voor de MB 300SL Fluegeltuer te hebben.

Cadeau van Michelle Obama aan Melania Trump met de tekst op het kaartje: “Na deze conventietoespraak sta je voortaan met je mond vol tanden.”

Froukje de Both na de opnames van Gênante Tanden heerlijk op vakantie in Italië.

Terug
Bovenaan