Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Altai zei:
@ inzenders (tu) altijd goed voor een lach op een grauwe druilerige dag.

Voortborduren op Boppie:
Gewoon Dirk wil per se de kleur van zijn Cactus geheim houden.

Dirk schaamt zich voor de kleur van zijn Cactus.

Gewoon Dirk zei:
great-idea-for-a-funny-car.jpg

Even plaatje meegenomen naar de nieuwe blz.

Mijn onderschrift:
Dirk,moet nog uit de kast ehhh doos komen door kleur te bekennen.

Deze foto van Gewoon Dirk is eigenlijk een sigaar uit eigen doos presenteren.

Het is niet geheel duidelijk of je bij dit nieuwe type wasstraat wel of niet in de auto moet blijven zitten.

Ik krijg een zwart blokje met een kruisje erin te zien. Maar waarschijnlijk gaat de ingezonden foto over de grijze Aygo in de tunnel (2e foto).

https://www.omroepbrabant.nl/?news/249930882/Kelders+onder+water,+straten+blank+door+noodweer+%E2%80%98Nog+nooit+zo+extreem+meegemaakt%E2%80%99.aspx

Ik zeg nog hou die deur dicht dan blijft het water buiten....

Altai zei:
Ik krijg een zwart blokje met een kruisje erin te zien. Maar waarschijnlijk gaat de ingezonden foto over de grijze Aygo in de tunnel (2e foto).
Klik!

Klopt! Leuke onderschriften trouwens van allen, elk goed voor een glimlach :)

afentoe zei:
Even afstoffen, laat ik eens een foto proberen.
Fotootje uit het nieuws, om het actueel te houden.

Ik had al eerder willen reageren maar bij deze dan alsnog.
Dankjewel voor het kapen van dit topic, leuk om weer eens nieuwe input te zien. Ik heb het zelf een tijd lang met veel plezier dagelijks gedaan maar recentelijk kwam het er niet echt meer van. Het doet mij deugd dat jij, al is het maar tijdelijk, even dit topic afgestoft hebt. Ik ga meteen op zoek naar een leuke foto om het stof nog even op afstand te houden. :)

Verstappen: Enorm tevreden met nieuwe motor

Max Verstappen is enorm te spreken over de verbeterde motor van Dyson in zijn Formule 1-bolide. ,,Het eerste gevoel was heel positief'', liet de achttienjarige blikvanger van Red Bull vrijdag na de tweede vrije training (lokale tijd) voor komende Grand Prix tevreden weten. "Je bent altijd blij als je over meer power beschikt. De motor en de set-up van de auto voelden goed aan en dat is belangrijk.''

De Schaduw zei:
Ik zie er niet uit maar ik kan zuigen als de beste!

Zo leren we nog eens wat over onze mede-forummers. :D Overigens is dit iets meer informatie dan we echt nodig hebben hier.

De oplossing van mijn kinderen voor vaderdag.

De aanleiding: Mijn wens een speels sportwagentje.
Reactie van mijn vrouw: "Ik denk meer aan een bladzuiger. Heb je trouwens al iets gedaan aan de oprit?".

Stofzuigerfabrikant Dyson komt met zijn slimme luchtreiniger het geplaagde Volkswagen te hulp.
Dyson gaat de komende 5 jaar kennis en 15 miljard pond investeren in VW.

Stofzuigerfabrikant Dyson poetst het imago van Volkswagen op.

Volgens Dyson: Uit deze pijp komt alleen schone lucht.

Wat doet je beslissen iemand staande te houden: a) persoonskenmerken, b) de omstandigheden van de situatie en het gedrag, c) kenmerken van een voertuig.

Uit officiële gegevens blijkt dat Donald Trump ongeveer tien procent van zijn campagnegeld besteedt aan vervoerskosten.

voortborduren op:
afentoe zei:
Nieuw IKEA-product "Øto"

Belangrijke veiligheidswaarschuwing ØTO

Terugroepactie- IKEA verzoekt klanten die een ØTO hebben gekocht deze niet meer te gebruiken en terug te brengen naar een van onze IKEA vestigingen. We betalen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft naar aanleiding van een aantal meldingen geconstateerd dat de ophanging van ØTO niet voldoet aan onze kwaliteitsnorm. Veiligheid heeft bij ons altijd de hoogste prioriteit, daarom is het product uit het assortiment gehaald.
IKEA heeft deze ØTO sinds maart 2016 verkocht.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Voor meer informatie kan je contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800-IKEA of kijk op onze site.

Altai zei:
voortborduren op:
afentoe zei:
Nieuw IKEA-product "Øto"

Belangrijke veiligheidswaarschuwing ØTO

Terugroepactie- IKEA verzoekt klanten die een ØTO hebben gekocht deze niet meer te gebruiken en terug te brengen naar een van onze IKEA vestigingen. We betalen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft naar aanleiding van een aantal meldingen geconstateerd dat de ophanging van ØTO niet voldoet aan onze kwaliteitsnorm. Veiligheid heeft bij ons altijd de hoogste prioriteit, daarom is het product uit het assortiment gehaald.
IKEA heeft deze ØTO sinds maart 2016 verkocht.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Voor meer informatie kan je contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800-IKEA of kijk op onze site.

:-D

Twix zei:
Las-project Gewoon Dirk afgerond.

:}
Eindelijk geen regen en Dirk kan lassen...

Voortborduren op Twix:
Les 2 Leer lassen: voorkom materiaalvervorming.

Materiaalvervorming is een veelvoorkomend probleem bij het lassen.
Er bestaan diverse soorten vervorming: draaiing, buiging en vervormingen over de lengte, overdwars of hoekvormig. Er kunnen ook meerdere soorten vervorming gelijktijdig optreden.

I Have a Dream....

samen met mijn zoon een oude 2CV opknappen.

Hij was dit jaar vroeg met vakantie en alvast begonnen....

Terug
Bovenaan