Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

The development chief of the Toyota Prius has dismissed the term 'range
extender'
was al op 5 Dec 2013

[sub]https://www.motoring.com.au/news/2013/small-passenger/toyota/toyota-dismisses-range-extender-as-marketing-40407[/sub]

Nieuwe parkeersensoren bij Toyota. Bij het raken van een object vindt als waarschuwing een explosie plaats.

De Schaduw zei:
Toyota biedt oplossing voor hoger dan beloofd verbruik.

In verband met het streven naar een gezonder leven is dit de nieuwe auto voor De Schaduw: open vuur en roken verboden.:)

Uit: Blogcontest #66: Een gedenkwaardige rit
van Ivanov op 01-04-2014 21:26

Ivanov zei:
the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
Uit een Toyotacommercial van jaren terug:
City to City - The Road Ahead

Misschien moet de commercial opnieuw uitgebracht worden maar dan ten hoeve van de Prius. Uit de verkoopcijfers blijkt dat de verkoop van de Prius vrijwel volledig is ingestort en dat de Auris daar garen bij spint. Er worden meer Priussen gejat dan er nieuw verkocht worden.

Er worden meer Priussen gejat dan er nieuw verkocht worden? Dus het aantal Priussen neemt af? Samantifest, mogen er op de taart ook wat kaarsen?

Zou de Prius op de foto ook gestolen zijn en op "transport" gezet?

Premium = minder vaak tanken, speciaal voor mensen die denken in een premium te rijden.

En het is weer tijd voor de woensdagfoto.
funny-aprils-fool-office-pranks-7.jpg

Rob0118 zei:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die deze foto niet kan zien...
Had ik zelf ook even last van, moet je gewoon van het missing picture-icoontje de foto-URL kopiëren en plakken in een nieuw tabblad.

Ah, nu doet 'ie het plots wel. Leuke foto hoor. Ik zou echt doodgaan van het lachen als ik zoiets zie/doe. :D

"... dus ik heb die knapen ie aan het klooien waren met die winkelwagen flink op hun nummer gezet. Je had hun gezichten moeten zien! Ik denk dat ze hun lesje wel hebben geleerd."

Create an infinite loop of shopping carts around their car

Man bijt hond, Ons kent ons - Superbuur:
Coby zegt tegen Dooie: "Jij zou vandaag toch vroeg weggaan? Daarom had jij toch de auto mee?"

[sub]Krijg de foto er ook niet op.[/sub]

https://www.motorauthority.com/news/1088095_daihatsu-previews-quirky-kopen-concepts-for-tokyo-motor-show

In plaats van een dergelijk vliegdekschip is een Daihatsu voor een pittige dame toch veel beter geschikt?

Kan ook uitgevoerd worden met een bikinitop. Gemaakt van een speciale, kleurvaste, waterafstotende sunbrella stof. (zoals op foto 2).

Heerlijke stilte in de auto, blerende kinderen niet meer op de achterbank. Gordels? Wat zijn dat?

Prius overweegt ook deze facelift voor de extra accu's. Met BMW modellen en achterwielaandrijving goed voor extra tractie.

Terug
Bovenaan