Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Om meer toeristen te trekken probeert China met machinale inzet het imago van het Plein van de Hemelse Vrede op te poetsen.

:D
Daarop voortbordurend:
Hier kan je beter door geraakt worden dan een tank.
Of
Chinese overheid test anti-demonstranten wapen.

Al dacht ik zelf meer aan.
Chinese heksen moderniseren.

Janus Diedericus zei:
Chinese overheid test anti-demonstranten wapen.

Daarop voortbordurend:
Chinese overheid test anti-demonstranten wapen. Discipline met zacht hand biedt hierbij zeer welkome steun.

[sub]Blijkt zelfs een boek te zijn: ISBN10 9060305922[/sub]

Al dacht ik zelf meer aan.

Daarop voortbordurend:
Chinese overheid test anti-demonstranten wapen. Discipline met zacht hand biedt hierbij zeer welkome steun.

[sub]Blijkt zelfs een boek te zijn: ISBN10 9060305922[/sub]

Daarop voortbordurend:
China's enige feministische uitgeverij is failliet.

Tijd voor de woensdagfoto.
funny-cars-8.jpg

Opspeed zei:
F1 reeds bezig met regelementen voor 2015
Ook de cricuits doen al aanpassingen
honda-ride-on-lawn-mower-garden-race-track-medium-88317.jpg

Circuit F1 danig aangepast zodat de Alfa Romeo 4C ook een goede kans heeft om te winnen :D :D Gerard wordt al getipt als komende F1 kampioen :D

Zo, een hele vroege foto vandaag (y).

Onderschrift:
De gele sticker op het medicijndoosje zegt niet alles

Altai zei:
[/i]

En dat terwijl ik een weekje vrij ben...o_O

Vandaag een drukke dag, veel werk te doen in de tuin (heg aanplanten) en vervolgens moet rond drie uur de BBQ aangestoken worden.
Wel lekker in de gezonde buitenlucht. (y) :cool:

Maar goed, een onderschrift dus.
Goedendag mevrouw, zijn mijn staarmedicijnen al binnen?

Janus Diedericus zei:
Altai zei:
[/i]

Vandaag een drukke dag, veel werk te doen in de tuin (heg aanplanten) en vervolgens moet rond drie uur de BBQ aangestoken worden.

:)

@JD: De lente start dit jaar met prachtig terrasweer! Lokaal kunnen de temperaturen oplopen tot wel 22 graden bij jou in de buurt schat ik in. Dat betekent een eerste officiële warme dag. Volgens de Telegraaf en dus is het waar.:LOL:
https://www.telegraaf.nl/binnenland/22408441/__Lente_begint_met_warme_dag__.html
Ik moest gelijk denken aan de reclame: Een dag hard thuis werken vraagt tijdig om een soepje:
https://www.youtube.com/watch?v=u6fxxtxJYg0
Veel plezier in de tuin en geniet van het mooie weer!:D

Altai zei:
Janus Diedericus zei:
Altai zei:
[/i]

:)

@JD: De lente start dit jaar met prachtig terrasweer! Lokaal kunnen de temperaturen oplopen tot wel 22 graden bij jou in de buurt schat ik in. Dat betekent een eerste officiële warme dag. Volgens de Telegraaf en dus is het waar.:LOL:
https://www.telegraaf.nl/binnenland/22408441/__Lente_begint_met_warme_dag__.html
Ik moest gelijk denken aan de reclame: Een dag hard thuis werken vraagt tijdig om een soepje:
https://www.youtube.com/watch?v=u6fxxtxJYg0
Veel plezier in de tuin en geniet van het mooie weer!:D

Volgens mij heeft de Telegraaf het (weer eens) mis. Immers op verschillende meetlocaties in Nederland werden 9 maart al temperaturen van boven de 20 graden genoteerd.Het was in de Bilt toen wel (net) onder de 20 graden. Het kan vandaag wel de eerste landelijke warme dag van het jaar worden.
Hoe dan ook, ik zal het niet koud krijgen in de tuin. :D
Zodra het werk klaar is kan het echte genieten beginnen. Zeker met een goede steak op de grill voel ik me een gelukkig mens. :T

@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. Ehh als je wat gedaan wilt krijgen vandaag dan zou je toch echt moeten beginnen in de tuin i.p.v. alhier te verblijven. Dat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]:LOL:

Altai zei:
@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. Ehh als je wat gedaan wilt krijgen vandaag dan zou je toch echt moeten beginnen in de tuin i.p.v. alhier te verblijven. Dat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]:LOL:
[size=x-small]Waar zou ik achter moeten komen?:p[/size]

Samantifest zei:
Altai zei:
@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. EhhDat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]:LOL:

Nou ehh, dat Altai niet goed is in namen onthouden of spellen mw. Samantifest.

Altai zei:
Samantifest zei:
Altai zei:
@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. EhhDat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]:LOL:

Nou ehh, dat Altai niet goed is in namen onthouden of spellen mw. Samantifest.

Samantifest zei:

Dat een Drive-Thru geen tunnel is?? :D

Zo, toen was het alweer tijd voor de vrijdagfoto.
Oscar-Meyer-Weiner-Mobile.jpg

[size=x-small](Omdat ik vanaf maandag op een andere locatie werk ben ik er niet zeker van dat ik dan de foto van de dag kan plaatsen. Ik zal het wel proberen, misschien duurt het tot de lunchpauze eer ik iets plaats. Mocht het echt niet lukken, zijn er dan vrijwilligers om het over te nemen?)[/size]

Janus Diedericus zei:
Rob0118 zei:
Je komt weer terug naar Nederland??
Nee, maar de staalfabriek staakt (België op zijn best) dus werk ik vanuit het kantoor in Gent tot de staking voorbij is.

Succes straks met je gesprek trouwens.

Dankje. Om 12:45 beginnen met duimen svp. Ik houd je op de hoogte. 8 april vanmiddag weet ik meer.

In het kader van de Nuclear Security Summit 2014 (NSS):
Een tevreden roker is geen onruststoker!

Terug
Bovenaan