De Schaduw
Startmotor
Knibbel knabbel knui... Waar is verdorie mijn bezem gebleven???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Janus Diedericus zei:Chinese overheid test anti-demonstranten wapen.
Daarop voortbordurend:
Chinese overheid test anti-demonstranten wapen. Discipline met zacht hand biedt hierbij zeer welkome steun.
[sub]Blijkt zelfs een boek te zijn: ISBN10 9060305922[/sub]
Al dacht ik zelf meer aan.
Chinese heksen moderniseren.
Opspeed zei:F1 reeds bezig met regelementen voor 2015
Ook de cricuits doen al aanpassingen
![]()
Opspeed zei:F1 reeds bezig met regelementen voor 2015
Ook de cricuits doen al aanpassingen
https://files.coloribus.com/files/a...lawn-mower-garden-race-track-medium-88317.jpg
Altai zei:Zo, een hele vroege foto vandaag.
[/i]
Janus Diedericus zei:Altai zei:Zo, een hele vroege foto vandaag.
[/i]
En dat terwijl ik een weekje vrij ben...
Vandaag een drukke dag, veel werk te doen in de tuin (heg aanplanten) en vervolgens moet rond drie uur de BBQ aangestoken worden.
Wel lekker in de gezonde buitenlucht.![]()
Maar goed, een onderschrift dus.
Goedendag mevrouw, zijn mijn staarmedicijnen al binnen?
Altai zei:Janus Diedericus zei:Altai zei:Zo, een hele vroege foto vandaag.
[/i]
En dat terwijl ik een weekje vrij ben...
Vandaag een drukke dag, veel werk te doen in de tuin (heg aanplanten) en vervolgens moet rond drie uur de BBQ aangestoken worden.
Wel lekker in de gezonde buitenlucht.![]()
Maar goed, een onderschrift dus.
Goedendag mevrouw, zijn mijn staarmedicijnen al binnen?
@JD: De lente start dit jaar met prachtig terrasweer! Lokaal kunnen de temperaturen oplopen tot wel 22 graden bij jou in de buurt schat ik in. Dat betekent een eerste officiële warme dag. Volgens de Telegraaf en dus is het waar.
https://www.telegraaf.nl/binnenland/22408441/__Lente_begint_met_warme_dag__.html
Ik moest gelijk denken aan de reclame: Een dag hard thuis werken vraagt tijdig om een soepje:
https://www.youtube.com/watch?v=u6fxxtxJYg0
Veel plezier in de tuin en geniet van het mooie weer!![]()
[size=x-small]Waar zou ik achter moeten komen?Altai zei:@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. Ehh als je wat gedaan wilt krijgen vandaag dan zou je toch echt moeten beginnen in de tuin i.p.v. alhier te verblijven. Dat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]![]()
Samantifest zei:[size=x-small]Waar zou ik achter moeten komen?Altai zei:@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. EhhDat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]![]()
[/size]
Altai zei:Samantifest zei:[size=x-small]Waar zou ik achter moeten komen?Altai zei:@JD daarom de quote van de Telegraaf van vandaag erbij gedaan. EhhDat laatste is wel erg gezelli [sub]maar als Samantivast (ik dacht dat dit haar naam was) erachter komt....... dan kan je genieten??[/sub]![]()
[/size]
Nou ehh, dat Altai niet goed is in namen onthouden of spellen mw. Samantifest.
Samantifest zei:[size=x-small]Waar zou ik achter moeten komen?[/size]
Nee, maar de staalfabriek staakt (België op zijn best) dus werk ik vanuit het kantoor in Gent tot de staking voorbij is.Rob0118 zei:Je komt weer terug naar Nederland??
Janus Diedericus zei:Nee, maar de staalfabriek staakt (België op zijn best) dus werk ik vanuit het kantoor in Gent tot de staking voorbij is.Rob0118 zei:Je komt weer terug naar Nederland??
Succes straks met je gesprek trouwens.
Rob0118 zei:Jet Cars verkoopt sigaar uit eigen doos
Twix zei:Ford en GM werken samen aan kleintje.