Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Voortbordurend op vorige week vrijdag:
Janus heeft een weekend verrassing voor Samanitfest: Als antwoord op de blonde labrador mag dit keer deze verrassing mee in de auto!

dit werd wederom mede mogelijk gemaakt door Joachim Stiller. :)

En op naar de maandagfoto.
funny_monkey_picture_45.jpg

Altijd krasvrij wassen:
Professionele medewerkers combineren snelheid, scherpe prijzen, krasvrij wassen en een blinkend wasresultaat met service en aandacht voor de klant.

the Fox zei:
Joost PP verdwaalt hopeloos op weg naar de Ikea.

Refererend aan zijn laatste, winnende blog ;)

Ik heb wel vier jaar in zo'n auto rondgereden.....ongeveer 170.000 km, maar ben niet in de rimboe geweest,

Opspeed zei:
Dat gedoe ook altijd met die kinderzitjes achterin

Voortborduren:
Gelukkig heb ik een lange slurf.
Kinderzitjes plaatsen is een fluitje van een cent maar die tring tring gordels vast zien te klikken daar zegt de reclame niets over.

Actieve veiligheid, met de Elephant XL hoeft niemand nog een gordel om.

[size=x-small]P.S. S weet dat ik haar niet bedoel. :)[/size]

Janus Diedericus zei:
[size=x-small]P.S. S weet dat ik haar niet bedoel. :)[/size]

[size=x-small]P.S.2 Je kan het ook andersom lezen: Namelijk mijn vrouw kent mijn nickname. :)[/size][/quote]:)

En ik maar denken waarom geen B-stijl in de nieuwe Meriva.

[sub]mijn fant moet af en toe ook achterin mee.[/sub]

De Schaduw zei:
AutoStyle begint nieuw submerk: DoggyStyle.
(y)

voortborduren:
Mijn adaptieve radar.
Honden zijn volledig eerlijk. Zij zijn niet in staat hun gevoelens te verbergen. Als iets ze blij maakt, reageren ze blij, als iets hen angst aanjaagt, reageren ze angstig.

Voortbordurend op vrijdag 4 april :

Joachim Stiller heeft een verrassing voor Samanitfest: Het mag pas uitgepakt worden bij het Paaskarten, op Goede Vrijdag 18 april.

Dog the Bounty Hunter

uit wiki: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/16/Dog-Chapman_%28cropped%29.jpg

Terug
Bovenaan