Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

DHL. Excellence. Simply delivered. En dat "simpel" slaat inderdaad soms op onze chauffeurs.

Toen was het alweer dinsdag, tijd voor een nieuwe foto.
Funny-accidents1109.jpg

Janus Diedericus zei:
Aan haar jurk had ze niet gedacht toen ze trouwde onder gemeenschap van goederen.
(tu):D

Mijn onderschrift met oog op het mooie weer:

Rokjesdag: ben jij er klaar voor?

Budgetafdeling bij Vaartland, WYSIWYG
Testrit maken? Verplaats naar een vestiging bij jou in de buurt.

[sub]Nederlands: wat je ziet, is wat je krijgt[/sub]

Dit is niet volgens de aanbiedregels van containers:
Om uw containers op tijd en zorgvuldig te kunnen legen, verzoeken wij u rekening te houden met de volgende aanbiedregels:
• Op de ophaaldag container(s) tussen 05.00 en 07.30 uur aan de straat zetten
• De container nadat deze is geleegd zo snel mogelijk van de straat halen (uiterlijk om 22.00 uur)
• Het deksel moet gesloten zijn
Het bedrag dat u betaalt voor het legen van uw container, is gebaseerd op de maximale inhoud van de container. Door meer afval aan te bieden dan er in de container past, betaalt u minder dan iemand die zich wel aan de regels houdt. Daarnaast veroorzaken open deksels zwerfafval.

Pac Man strikes back

(die container lijkt wel een beetje op een ietwat hoekige pac man)

Henk Westbroek gepakt met teveel alcohol.
De douane heeft een einde gemaakt aan een levendige wijnsmokkel ten behoeve van de Utrechtse horeca.

Tja, dan zit ik toch mooi in de put. Even denken, hoe ga ik het hem vertellen…… Het moet iets doms zijn maar ook weer niet zo dom.

Even geen superfoto, hopelijk lukt het me wel om hem te plaatsen. Vanuit een vakantiehuisje ij Burgh-Haamstede kan ik even niet anders dan vanaf mijn mobiel werken.

1b59bef0536e311ad63a9433486d30dd.jpg

Motorkap met een uniek actief veiligheidssysteem levert VW maximale score bij Euro NCAP test bescherming voor voetgangers.

Terug
Bovenaan