Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Tijd voor de donderdagfoto.
Funny-pictures-Bike-snow-plow.jpg

Vanwege hoge kosten door zinloze inkoop enorme zoutvoorraad wordt er bezuinigd op materieel bij de veegdienst.

Olympische Spelen achter de rug, kampioen van de dweilploeg wordt weer bij gemeente Sotsji ingezet.

the Fox zei:
Vanwege hoge kosten door zinloze inkoop enorme zoutvoorraad wordt er bezuinigd op materieel bij de veegdienst.
(tu)

Daarop aanhakend:

Ondanks bezuinigingen materiaal veegdienst toch voorzien van winterbanden.

Werk voor iedereen.
uit Amsterdams verkiezingsprogramma 2014-2018:

de partijnaam laat ik hier bewust weg.

Janus Diedericus zei:
Omdat hij vandaag 57 is geworden een plaatje van Guus.
auto4_1024x768.jpg

Een reactie maken is niet zo moeilijk, deze geplaatst krijgen op de AW site wel. Na tig keer blokkade maar mee gestopt.
Mijn onderschrift bij de -nog niet- jarige Guus.

Vorige week gehaald bij Jet Cars met nieuwe APK!

[sub]Guus gezien de schade ben je nog niet jarig.[/sub]

Deze stond een maand terug toch nog te koop bij autobedrijf de Toekomst in Vlijmen?

zie topic: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,3810681,5253450#msg-5253450

Janus Diedericus zei:
Omdat hij vandaag 57 is geworden een plaatje van Guus.
auto4_1024x768.jpg

Ik zie lelijke mensen, een lelijke auto, lelijke bomen en een lelijk wegdek. Dat kan net zo goed carnaval zijn. ;)

Nee Janus foto komt toch uit Limburg?

carnaval Maastricht opent met Onno’s toyboy-hoekje

Janus Diedericus zei:
Rob0118 zei:
Ik zie lelijke mensen, een lelijke auto, lelijke bomen en een lelijk wegdek. Dat kan net zo goed carnaval zijn. ;)
Alleen zijn de mouwen te kort en is de kleding alles behalve carnavalesk. :p

Mensen die carnaval vieren zijn sowieso volstrekt geschift (in mijn ogen), dus ik zie ze ervoor in staat om kleding met korte mouwen te dragen. ;)

Youp van ’t Hek’s cabrio ingehuurd ter promotie van de nieuwe en verbeterde Buckler.

Evolutiedeskundigen ontdekken tussenvorm tussen kever en schildpad.

Van de Autosalon Genève 2014:
De Volkswagen Beetle Hybrid, de Kever opnieuw uitgevonden.

Op de Beetle Hybrid zit standaard Cruise Control. Daarmee rijdt u niet alleen relaxter, u voorkomt ook dat u te hard rijdt. Heel comfortabel als u lange stukken achter het stuur zit. Bovendien kunt u door de gelijkmatige snelheid brandstof besparen.

Gebrekkige telefoonverbinding met ontwerpbureau heeft dramatische gevolgen:
Ik zei: "Ontwerp een New Beetle, géén New Turtle

Het behandelen met Turtle Wax kan tot ongewenste resultaten leiden

Terug
Bovenaan