A
Anoniem
Guest
Voorzien van verse TRX-en? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:Voorzien van verse TRX-en?![]()
Tagora zei:Heb ze al wel besteld maar zitten er nog niet onder.
simca1006 zei:Voorzien van verse TRX-en?![]()
Tagora zei:Hebben we er al zin in? Er staat overigens ook nog een nieuwe Tagora met 17km.... dat is nog altijd ruim
14.000 km minder dan de mijne!
![]()
Charles Bekaert zei:Hallo Tagora liefhebbers,
Inderdaad ik heb mijn Tagora bij Garage De L' Est voor 5950 eurootjes gekocht . Puur nostalgie ! en de " drive " om zo'n auto in orde te brengen, terug de baan op te krijgen en indien mogelijk nog vééééle jaartjes te houden. 'K heb de wagen volledig leeg gehaald en alles ligt nu bij een stoffeerder. Zetels terug vernieuwen en alle panelen terug bekleden met nieuw kunstleder. Dakhemel ( bekleding ) lag volledig los, en heb er zoals in twee van mijn vorige Simca - Chrysler's gewoon een stuk vasttapijt tegen aangebracht.
Binnenkant met Vibraflex ontdreunen, deuren, bodem en kofferbak. Isomat op de bodem, tapijt leggen, en, wachten op de zetels. Dan bij de Peugeot dealer technisch laten nakijken, technische controle ( APK ), nummerplaat aanvragen en rijden die kar ! Gelijkvormigheidsattest heb ik bij de Peugeot dealer na een maand kunnen hebben.
Verder wens ik de Garage De L' Est te bedanken voor de goede afhandeling. En..... mogen deze mensen wel iets verdienen. Ik kan geen restauratie uitvoeren zoals enkele van Jullie dit doen. Trouwens voor deze " tovenaars " heb ik een eindeloos respect. Alles strippen, lassen, vervangen..... man man ..... nogmaals respect.
Met beleefde en vriendelijke groeten
Bekaert.C. Meise. Vlaams - Brabant
Charles Bekaert zei:Hallo Tagora liefhebbers,
Inderdaad ik heb mijn Tagora bij Garage De L' Est voor 5950 eurootjes gekocht . Puur nostalgie ! en de " drive " om zo'n auto in orde te brengen, terug de baan op te krijgen en indien mogelijk nog vééééle jaartjes te houden. 'K heb de wagen volledig leeg gehaald en alles ligt nu bij een stoffeerder. Zetels terug vernieuwen en alle panelen terug bekleden met nieuw kunstleder. Dakhemel ( bekleding ) lag volledig los, en heb er zoals in twee van mijn vorige Simca - Chrysler's gewoon een stuk vasttapijt tegen aangebracht.
Binnenkant met Vibraflex ontdreunen, deuren, bodem en kofferbak. Isomat op de bodem, tapijt leggen, en, wachten op de zetels. Dan bij de Peugeot dealer technisch laten nakijken, technische controle ( APK ), nummerplaat aanvragen en rijden die kar ! Gelijkvormigheidsattest heb ik bij de Peugeot dealer na een maand kunnen hebben.
Verder wens ik de Garage De L' Est te bedanken voor de goede afhandeling. En..... mogen deze mensen wel iets verdienen. Ik kan geen restauratie uitvoeren zoals enkele van Jullie dit doen. Trouwens voor deze " tovenaars " heb ik een eindeloos respect. Alles strippen, lassen, vervangen..... man man ..... nogmaals respect.
Met beleefde en vriendelijke groeten
Bekaert.C. Meise. Vlaams - Brabant
Driesdeal zei:Het Tagora weekend in Frankrijk.
Op het algemene Talbotforum heb ik een iets uitgebreider verslagje gedaan. Bijgaand een foto van de achterzijdes van respectievelijk mijn exemplaar, de nieuwe SX van Caapy, de Presidence en de 200 pk tweekeleurige Tagora, waarvan de eigenaar mij vertelde dat dit de enige nog rijdende van de oorspronkelijke 8 is. Hij is overigens nog bewust echt SimcaChryslerMatraTalbot garage in Frankrijk.
![]()
Ik mocht nog de beker voor het mooiste exemplaar meenemen, waarbij deze drie niet meededen. Er waren echter nog genoeg andere over.
TTJan zei:Oei, misschien moet ik daar ook eens controleren op gaten of erger !![]()
XM RCK zei:Ik word wat dromerig...
Tagora
Moderator
Niet heel raar als opvolger van de Chrysler 160/180/2litreWouter82 zei:
Tagora zei:![]()
Zeldzaam, een Tagora uit 1979!