Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
100????Van 0 tot 100 in 2 dagen..
Bergafwaarts wel.100????
Jij verwacht echt dat ie dat, op enig moment, haalt?![]()
Ik heb volgens mij wel eens een eend met 2 cilinder BMW motorfiets boxer voorbij zien komen.Subaru-motor erin.![]()
Precies. Dat zijn met een camper ook de leukste ritjes.Ik heb volgens mij wel eens een eend met 2 cilinder BMW motorfiets boxer voorbij zien komen.
Volgens mij kan het best leuk zijn om op pad te gaan met het ding. Gewoon op binnenwegen blijven en per dag 200 - 300km max afleggen.
Heerlijk zo in die kleur ook!![]()
Renault Espace 2.2 2000-1 Quadra 4WD 7 stoelen (m2425006596) — Renault — Marktplaats
Schuurvonst:Leuke auto voor liefhebbersTrekhaak7 persoonsVoorstoelen draaibaarTechnisch onderhoud en reparatie nodigOrginele km stand 203120 Kmwww.marktplaats.nl
![]()
Nee, is niks waard. Het ding is loodzwaar, wordt niet belastingvrij en het is ook nog eens een Northstar uit de meest ellendige periode.Cadillac Sedan Deville 4.6 Northstar - 1996 - V8 - USA impor
€ 2.500,00
![]()
Cadillac Sedan Deville 4.6 Northstar - 1996 - V8 - USA impor (m2425654136) — Cadillac — Marktplaats
Let op: gaat weg ivm ruimtegebrek. Vaste prijs 2500 euro. Auto staat al 3 jaar stil, dus advies is om met een aanhanger mee te nemen!Algemenelink.marktplaats.nl
Staat 3 jaar stil maar lijkt mij een spotprijs?
Moderator
Klopt, was in 2016 de 'Spot van het jaar'. In de advertentie wordt de term 'schuurvondst' maar weer eens oneigenlijk gebruikt. De auto is sinds 3 april 1985 (ruim 41 jaar!) bij de huidige eigenaar die in september 2022 de apk heeft laten verlopen. Men moet dan wel erg kort van memorie zijn om enkele jaren later tot je verrassing ineens de Talbot in je schuur aan te treffen .... De 1510 is er overigens één uit het laatste productiejaar. Vanaf oktober 1979 tot medio 1982 werden er iets meer dan 75.000 stuks van deze opvolger van de Chrysler-Simca 1307-1308-1309 geproduceerd. Opvallend aan de afgebeelde auto is het kleine knipperlicht op de voorschermen. Dit is niet standaard vanaf de fabriek geleverd en mogelijk een door een dealer aangebracht accessoire.Heeft al een tijdje geen apk meer dus ik zet hem hier maar even neer:
![]()
Talbot 1510 1.6 GLS unieke schuurvondst 1 eigenaar sinds '85 (m2428604678) — Overige Auto's — Marktplaats
harde auto, net interieur. schuurvondst 1 eigenaar sinds 1985www.marktplaats.nl
![]()
Volgens mij was deze auto ooit nog Spot van het jaar.
Voor zover ik het in een originele folder na kan gaan, hadden de 1510 GLS en 1510 SX wel standaard een ruitenwisser op de achterklep, maar de uitvoeringen 1510 LS en 1510 GL niet.En het heeft een achterruitwisser, volgens mij ook best zeldzaam.
Ja dat weet ik. Hij zat ooit hier op t forum. Had 'm ook graag gehad. Hij was me voor.Ik kan inmiddels melden dat de 1510 door een bekende gekocht is en in heel goede handen is!
Of beter gezegd: als je zelf een carrosserie kunt bouwen.als je de dorpel aan de linkerkant ziet... Wel een super gaaf ding. Als je zelf kunt lassen.
Ik zou er dan natuurlijk ook geen druk op zetten, het is niet zomaar gedaan, maar het is een prima kerel. Die maakt zich niet zo gauw druk.Dat wordt een zware beproeving van de vriendschap, vrees ik.