Frits79
Petrolhead
Hier moet je wel meer dan een middagje aan klussen om er uberhaupt de weg mee op te mogen.Is wel inclusief Siemens kookplaat. Na een middagje klussen kun je dus gewoon een minicamper hebben voor weinig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier moet je wel meer dan een middagje aan klussen om er uberhaupt de weg mee op te mogen.Is wel inclusief Siemens kookplaat. Na een middagje klussen kun je dus gewoon een minicamper hebben voor weinig!
www.troostwijkauctions.com
Moderator
Och dat was slecht zeg! Ik denk dat er daar geen eentje meer van rond rijdt.Hoog 'De Grote Beurt' gehalte..
Iemand die niet weet dat je wielkasten niet hoeft uit te bouwen als je wielen daar geen aanleiding voor geven.Of ie leuk is mag je zelf beoordelen. Zeldzaam (lelijk?) is ie volgens mij wel;
![]()
≥ Te koop Leuke E36 1.9 is — BMW — Marktplaats
Te koop Leuke BMW 318 E36Auto verdient beetje aandacht om hem netjes te makenIk kom helaas niet aan toeIs zeker moeite waard om hem mooi te makenBmwwww.marktplaats.nl
Misschien gaven de wielen daar wel aanleiding voor, alleen toen bleek de auto niet meer lekker te rijden.Iemand die niet weet dat je wielkasten niet hoeft uit te bouwen als je wielen daar geen aanleiding voor geven.
Het is een karikatuur, echt alles aan die wagen is "fout".Was mij ook opgevallen. Beetje sneu geheel lijkt het zo. Mijn smaak is het in ieder geval niet.
10cm spacers zullen er vast op gezeten hebbenMisschien gaven de wielen daar wel aanleiding voor, alleen toen bleek de auto niet meer lekker te rijden.
Moderator
De oudste Peugeot 106 in de lijst is de DH-JV-02 van 06-12-1991.
Zelf had ik er ooit één met DG-kenteken van 11-1991, maar die bestaat niet meer.
Momenteel staat er op Marktplaats echter een nog oudere, de DF-PB-38 van 15-10-1991.
![]()
≥ Peugeot 106 1.4 XSI U9 1991 Rood / rallye youngtimer — Peugeot — Marktplaats
De oudste van Nl1 van de weinige die er nog over zijn in NederlandDeze 106 xsi is van 1991.. en dat is biezonder,Uit registratie is dit de oudste xsiwww.marktplaats.nl
Vanuit een ander topic, één van de oudste 106-en, een XSI:
Wat een leuk ding!
Geen idee, maar dat maakt niet heel veel uit als het niet op deze of de vorige pagina was.Is deze hier al eens voorbij gekomen?
Motortje in elkaar schroeven in ieder geval. Dat zou mijn kennis denk net te boven gaan. Wel jammer het lijkt me helemaal te gek om een auto eigenhandig in elkaar te zetten.Zit nog aardig wat erk aan.
Zoveel is er toch niet te doen aan de motor? Bovendien kan je overal heel goed bij en zijn die blokjes super eenvoudig. Juist een heel goede wagen om mee te leren sleutelen. De kabelboom maken en aansluiten zou mij veel meer afschrikken. Alles lijkt er verder wel bij te zitten dus zolang je het zelf kan en wil zijn de kosten goed te overzien.Motortje in elkaar schroeven in ieder geval. Dat zou mijn kennis denk net te boven gaan. Wel jammer het lijkt me helemaal te gek om een auto eigenhandig in elkaar te zetten.
Das waar. Kabelbomen zijn voor mij abracadabra. Maar met bouwen auto doelde ik idd op van top tot teen.Zoveel is er toch niet te doen aan de motor? Bovendien kan je overal heel goed bij en zijn die blokjes super eenvoudig. Juist een heel goede wagen om mee te leren sleutelen. De kabelboom maken en aansluiten zou mij veel meer afschrikken. Alles lijkt er verder wel bij te zitten dus zolang je het zelf kan en wil zijn de kosten goed te overzien.
Ik ben niet de aanbieder![]()
≥ opel kadett — Oldtimers — Marktplaats
Opel cadet 1300sbouwjaar 1981-geen kentekenwww.marktplaats.nl
Moderator
Ik heb er in ieder geval smakelijk om gelachen. Ik vermoed dat de advertentie is aangepast nadat je hem hebt gepost, er staat nu "Na positieve reacties op autoblog en Marktplaats in prijs verhoogt" in de tekstOf ie leuk is mag je zelf beoordelen. Zeldzaam (lelijk?) is ie volgens mij wel;