Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Honda S600
Voor de waaghaals.

8d740368977ac9fdec2ce16ec8c60a72.jpg

Voordeel is ook dat je de kleur zelf mag bepalen. Ik zou het normaal origineel houden, maar bij dit model vind ik rood of (licht)blauw beter staan.

Of ie leuk is mag je zelf beoordelen. Zeldzaam (lelijk?) is ie volgens mij wel;
Iemand die niet weet dat je wielkasten niet hoeft uit te bouwen als je wielen daar geen aanleiding voor geven.

Was mij ook opgevallen. Beetje sneu geheel lijkt het zo. Mijn smaak is het in ieder geval niet.
Het is een karikatuur, echt alles aan die wagen is "fout".
Ooit moet er iemand geweest zijn die dit (in een dronken bui?) bedacht heeft en het mooi leek. Blijkbaar is hij blijven doorzuipen tijdens de bouw. misschien is ie inmiddels nuchter en staat de wagen daarom nu te koop. :giggle:

Vanuit een ander topic, één van de oudste 106-en, een XSI:
De oudste Peugeot 106 in de lijst is de DH-JV-02 van 06-12-1991.
Zelf had ik er ooit één met DG-kenteken van 11-1991, maar die bestaat niet meer.
Momenteel staat er op Marktplaats echter een nog oudere, de DF-PB-38 van 15-10-1991.

Wat een leuk ding!

Motortje in elkaar schroeven in ieder geval. Dat zou mijn kennis denk net te boven gaan. Wel jammer het lijkt me helemaal te gek om een auto eigenhandig in elkaar te zetten.
Zoveel is er toch niet te doen aan de motor? Bovendien kan je overal heel goed bij en zijn die blokjes super eenvoudig. Juist een heel goede wagen om mee te leren sleutelen. De kabelboom maken en aansluiten zou mij veel meer afschrikken. Alles lijkt er verder wel bij te zitten dus zolang je het zelf kan en wil zijn de kosten goed te overzien.

Zoveel is er toch niet te doen aan de motor? Bovendien kan je overal heel goed bij en zijn die blokjes super eenvoudig. Juist een heel goede wagen om mee te leren sleutelen. De kabelboom maken en aansluiten zou mij veel meer afschrikken. Alles lijkt er verder wel bij te zitten dus zolang je het zelf kan en wil zijn de kosten goed te overzien.
Das waar. Kabelbomen zijn voor mij abracadabra. Maar met bouwen auto doelde ik idd op van top tot teen.
Misschien toch ooit een kitcar met duidelijke beschrijving.

Terug
Bovenaan