Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

peugeot-405-1-9-mi-16-4x4.jpg
Erg gaaf dit. En origineel NL. Dat zijn +punten. Maar er zal voor dit geld wel best wat werk in zitten. Nette exemplaren gaan al snel richting de 10k. Hopelijk blijft deze behouden voor NL en gaat ie naar een liefhebber.

Misschien heb ik ooit wat gemist, maar wat is de link tussen Lada en Abarth?
Niets, maar de eigenaar van het Abarth Works Museum, Guy Moerenhout is een vroegere Belgische Rally coureur van of in Abarths. Hij beschikt daarnaast ook over verschillende (replica's) van Lada's, vooral de 2107 VFTS, en ook verschillende Samara's zijn goede en hele goede (de VFTS) rally wagens

Gaaf! Waarschijnlijk ook in Nederland verlengd bij Boonacker. Restauratie in volle glorie zou mooi zijn, maar ik vrees toch dat een reclameobject of iets dergelijks wordt.

Zo zeg, dat zal wel de laatste in ons land zijn! De kilometerstand is laag maar toch vind ik de vraagprijs vrij pittig gezien de staat.

Er zal voor de export nog best wel vraag zijn naar dit soort bussen, dus ik verwacht dat dit laatste exemplaar binnenkort ook exit is.

Nee, ik zou er ook niet aan beginnen. Het is meer dat ik me afvraag waarom je een auto zó lang laat 'rondslingeren'. Dat bedoel ik met dat de foto's me intrigeren.

Ik zou het ook niet aandurven zolang staat hij er al. Er staat ook een X3 in matige staat, een 320D GT met een barst in het schermpje van de navigatie.
Maar ik snap ook niet dat je een auto zolang laat staan, dat je hem er uit moet gaan hakken.

Terug
Bovenaan