Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hele leuke toyota.
Volgens de adverteerder is er een stoelen set bij, maar waarom zou je deze leuke gaan ombouwen naar geel?
Ik neem aan van wel want hij heeft zijn naam aan dat raam te danken ; )Benieuwd of het deel achterruit nog open kan, supercoole gadget van de Mercury Park Lane Breezeway.
Niet Breezeaway.
Citroën 2CV 1986 by Wouter Bregman, on Flickr
volgens mij al eerder voorbij gekomen, maar verkopen wil hij hem in ieder geval niet. 3 slechte foto's en daar moet je het mee doen.Nog nooit van gehoord, deze gerebadgete Mitsubishi Starion, maar staat niet ver van hier…
![]()
≥ Chrysler conquest — Chrysler — Marktplaats
Te koopChrysler conquest 2.6 turboBouwjaar 1987. 5 versnellingsbakRestauratie projectInterieur aanwezigMotor loopt!Buitenlands kentekenlink.marktplaats.nl
Ik heb vaker lakproblemen gezien, maar deze is gewoon verwaarloosd... Zowel van binnen als van buiten. Onderhoud zal dus ook wel matig zijn...Heeft wat schade en loslatende lak maar 1e eigenaar, dealeronderhouden en slechts 117K erop.
Voor die prijs het vermelden hier waard.
![]()
≥ Toyota iQ 1.0 VVTi Comfort 1-eigenaar NAP Airco White Metall — Toyota — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 2Kleur: Wit metallicTechnische informatieVermogen: 50 kW (68 PK)Transmissie: 5 versnellingen,www.marktplaats.nl
Die grap was nog nóóit gemaakt!Hopelijk geen Commer en kwel!![]()
Volgens mij houden we hier van origineel. Tuning zijn genoeg andere clubs en forums voor, wat mij betreft.Even in kameleon kleuren zetten? Of is dat meer iets voor het offtopic-topic?
Wat een geweldig leuk ding! Ik zou hem zo kopen als ik in de markt was voor een camper.Occasion / Tweedehands Auto Kopen - AutoTrack
Beter geïnformeerd de juiste auto kopen? Bekijk ons ruime aanbod en lees onze tips. Ontdek de voordelen en het gemak van AutoTrack.www.autotrack.nl
![]()
Wat ik bedoel te zeggen is: als je zo graag wil verkopen, neem dan ook even de tijd om het aantrekkelijk te maken voor de koper.Ja, maar dan ben je alleen advertenties aan het kijken.
Als je serieus interesse heb in een auto, vind ik het een beetje dom om hem te "weigeren" omdat er een paar foto's verkeerd om staan oid.
Muah. Als iemand niet fatsoenlijk de moeite neemt om tekst te schrijven of foto's te maken, zegt dat ook wat over de staat van de auto en wat voor verkoper je te mee te maken krijgt.Ja, maar dan ben je alleen advertenties aan het kijken.
Als je serieus interesse heb in een auto, vind ik het een beetje dom om hem te "weigeren" omdat er een paar foto's verkeerd om staan oid.
Ik heb er ook wel wat verkocht maar een advertentie maken vind ik best moeilijk. Je wil toch de staat van de auto correct vermelden maar ik ben niet zo van het te mooi voorstellen.Wat ik bedoel te zeggen is: als je zo graag wil verkopen, neem dan ook even de tijd om het aantrekkelijk te maken voor de koper.![]()
Ik heb er ook wel wat verkocht maar een advertentie maken vind ik best moeilijk. Je wil toch de staat van de auto correct vermelden maar ik ben niet zo van het te mooi voorstellen.
Beetje late reactie, maar goed.Muah. Als iemand niet fatsoenlijk de moeite neemt om tekst te schrijven of foto's te maken, zegt dat ook wat over de staat van de auto en wat voor verkoper je te mee te maken krijgt.
Nee niet iedereen is digitaal even vaardig, maar als je iets wilt verkopen trek je met slechte foto's en belabberde tekst weinig tot geen kopers aan. (of alleen kopers die je niet wilt hebben zoals exportridders en kaartje onder de ruitenwisser inkopers...)
Marketing is wel een dingetje waar veel autobedrijven en particuliere verkopers echt weinig kaas van gegeten hebben...
Het is of slecht, of ze willen het te goed doen. Ik zie zelden bedrijven die het goed voor elkaar hebben.
Particulieren doen vaak hetzelfde.
Het zijn juist advertenties waar je op af gaat als je goedkoop een dealtje wil scoren...
Als er weinig moeite wordt gedaan kun je ook weinig geld daarvoor terug verwachten...