Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guus Leferink zei:Renault15 17 zei:In de tekst staat 'tegen elk aannemelijke bod' Guus.
Oeps, daar heb ik overheen gelezen ....
Pietzoveel zei:Chassis zijn vaak buitengewoon roestig....
Pietzoveel zei:Gelukkig kan je voor een paar euro's een gegalvaniseerd vervanging chassis kopen, bouwen ze ook in een ochtendje voor je om. Maar wel een aardig project met wat er allemaal nog meer vervangen moet worden gezien de leeftijd. Wel eens overwogen voor m'n SIII.
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1562660740-fiat-sport-l-128-sl-coupe-1100-1975-schuurvondst-bj-1975.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
![]()
Muddy Bandit zei:Het scheelt al aardig dat die prijs incl. een recente apk en kilometergarantie is... alleen nog even door de wasstraat en dan lekker cruisen.
Wouter82 zei:Dat laat onverlet dat zo'n bestel-Visa even leuk als bijzonder is, ook al lijkt dit een wel erg ambitieus project.
Ik vind het zo gek nog niet voor deze prijs.929V6 zei:@Muddy Bandit,
De Visa Service werd wel degelijk als zodanig uit Frankrijk geïmporteerd waar hij op het leveringsgamma stond als Visa Entreprise. Het is dus zeker wel een bijzondere uitvoering en het enige exemplaar daarvan dat nog bestaat in Nederland. Evengoed denk ik niet dat hij voor deze prijs een nieuwe eigenaar gaat vinden, daar vind je ook nog best een Visa met geldige apk voor.
Klopt, de Franse Entreprise, gebouwd door Gruau, had in eerste instantie inderdaad geen deurklinken achter. Maar dat veranderde vanaf juli 1985. Vanaf dat moment werd er een reguliere buitenplaat gebruikt en de deur werd alleen nog dichtgelast. (bron: Kleintjes in Crisistijd, Thijs vd Zanden)Klassiekerrijder zei:Maar was het niet zo dat de Entreprise geen deurklinken achter had? Heeft deze wel, dus ik dacht ook dat het een hier omgekeurd exemplaar is.
BR-01-SP Citroën Visa 11E Service 1986 by Eelco, on FlickrHeel bijzonder.D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/overige-auto-s/m1563483164-max-roadster-1-4-kick-design-1991-grijs.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
![]()
929V6 zei:Mogelijk de oudste 309 van NL.