Audi80Coupe
Net ingestapt
De Tempo's zijn inderdaad erg apart. Ze delen ook onderdelen met Volkswagen, zo is het ''dashboard'' (teller met knoppen) vergelijkbaar met dat van een brilkever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Audi80Coupé zei:De Tempo's zijn inderdaad erg apart. Ze delen ook onderdelen met Volkswagen, zo is het ''dashboard'' (teller met knoppen) vergelijkbaar met dat van een brilkever.
Vraagprijs was €4750,- Was bij andere verkoper (handelaar) even te koop op Marktplaats https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1153055752-golf-1-gti-1980-met-kleine-achterlichten.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=22 voor €6600,- maar ook alweer weg van Marktplaats. Nu misschien te koop voor (gok) €8500,-???rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1152266519-golf-1-gti-1980-grijs-origineel-nederlands-nap-kilometers.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=8
![]()
Dagje klussen en gaan.ginkelvanmichiel zei:aan die Visa moet het nodige gebeuren voor de APK:
ik had het gevraagd, maar het is me te veel werk: (als hij om de hoek had gestaan was het een ander verhaal geweest vrees ik)
Wielremcilinders achter
Stuurkoppeling
Voorruit
Voorbanden
Accu vervangen (te groot) en vastzetten.
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/309235520
Komt op mij over als een redelijk kansloos project.
![]()
Mooie auto voor een nieuwe barrelbrigade.D. Elzinga zei:Een echte GT met geldige APK voor maar 295 euro. Echter wel met ervaring en visueel niet top meer: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...ce270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=2
![]()
Barri zei:Die 133 (ik ken dat modelnummer niet) is een leuk ding! Lijkt me niet duur, want hij ziet er redelijk uit.
Barri zei:Die 133 (ik ken dat modelnummer niet) is een leuk ding! Lijkt me niet duur, want hij ziet er redelijk uit.
Misschien dat de jeugd van nu ze ooit gaat waarderen. Ik denk dat de 50+ers bij het zien van zo'n ding spontaan gordelroos krijgt, wat waren dit slechte auto's destijds.929V6 zei:Ik weet het niet hoor. Ik vraag me af of zo'n Seatje wel "iconisch" genoeg is. Maar we zullen het meemaken.
"Plannen maken dat is het leukst" een gevleugelde uitspraak toch stoterstangen90?stoterstangen90 zei:Het idee is best leuk.
De uitvoering redelijk kansloos.
Aras zei:Misschien dat de jeugd van nu ze ooit gaat waarderen. Ik denk dat de 50+ers bij het zien van zo'n ding spontaan gordelroos krijgt, wat waren dit slechte auto's destijds.929V6 zei:Ik weet het niet hoor. Ik vraag me af of zo'n Seatje wel "iconisch" genoeg is. Maar we zullen het meemaken.
Is ook.simca1006 zei:"Plannen maken dat is het leukst" een gevleugelde uitspraak toch stoterstangen90?stoterstangen90 zei:Het idee is best leuk.
De uitvoering redelijk kansloos.
Sorry, is inmiddels aangepast!zombies zei:@Fura Spider, je foto en de link zijn niet hetzelfde.
Moderator
Leuk ding, maar ehm bodem hard en dorpels niet? Sinds wanneer horen de dorpels niet meer bij de bodemFura Spider zei:Sorry, is inmiddels aangepast!zombies zei:@Fura Spider, je foto en de link zijn niet hetzelfde.
Die horen gewoon bij de bodem, maar Jakop mag de auto niet kopen. Na het zien van de advertentie vertrouw ik het niet.Barri zei:Leuk ding, maar ehm bodem hard en dorpels niet? Sinds wanneer horen de dorpels niet meer bij de bodemFura Spider zei:Sorry, is inmiddels aangepast!zombies zei:@Fura Spider, je foto en de link zijn niet hetzelfde.![]()
RobEU zei:Aras zei:Misschien dat de jeugd van nu ze ooit gaat waarderen. Ik denk dat de 50+ers bij het zien van zo'n ding spontaan gordelroos krijgt, wat waren dit slechte auto's destijds.929V6 zei:Ik weet het niet hoor. Ik vraag me af of zo'n Seatje wel "iconisch" genoeg is. Maar we zullen het meemaken.
Dat zijn Suds en Ritmo's ook, en toch stijgen de prijzen daarvan al jaren.
Barri zei:Leuk ding, maar ehm bodem hard en dorpels niet? Sinds wanneer horen de dorpels niet meer bij de bodemFura Spider zei:Sorry, is inmiddels aangepast!zombies zei:@Fura Spider, je foto en de link zijn niet hetzelfde.![]()
929V6 zei:RobEU zei:Aras zei:Misschien dat de jeugd van nu ze ooit gaat waarderen. Ik denk dat de 50+ers bij het zien van zo'n ding spontaan gordelroos krijgt, wat waren dit slechte auto's destijds.929V6 zei:Ik weet het niet hoor. Ik vraag me af of zo'n Seatje wel "iconisch" genoeg is. Maar we zullen het meemaken.
Dat zijn Suds en Ritmo's ook, en toch stijgen de prijzen daarvan al jaren.
Maar dat zijn plezierig rijdende modellen die menigeen nog kent en ik denk dat dat ze ook meer gewild maakt. En dan nog zie ik bij de Ritmo eigenlijk alleen bij de sportieve uitvoeringen een significante waardestijging ten opzichte van enkele jaren geleden. De jeugd van nu is ook eigenlijk nog te jong voor de Fiat 133 aangezien ze in de late jaren tachtig al praktisch uit het straatbeeld verdwenen waren. Zijn er eigenlijk goede voorbeelden van curiositeiten die op 40-jarige leeftijd nog zo goed als waardeloos waren, maar 10-20 jaar later ineens veel geld opbrachten?