Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Wow, gaaf ding!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Wow, gaaf ding!
Pedigreepaul zei:Uniek in de zin van:
-> Ooh die moet je hebben, die is geld waard en speciaal.. of...
-> Uniek verknald door een foute tuner
Dat de auto te koop staat bij een demontagebedrijf wekt vast niet veel vertrouwen. Ik wist overigens niet dat er nog zoveel betaald werd voor de 929.Rob0032 zei:Die Mazda staat al een tijdje te koop. Ik vind 'm echt heel gaaf, maar durf het voor die prijs gewoon niet aan. Veel duurdere exemplaren zijn binnen no-time verkocht, maar deze niet... Wat zou het zijn, veel roest of technisch niet in orde?
Dakloos zei:Dat de auto te koop staat bij een demontagebedrijf wekt vast niet veel vertrouwen. Ik wist overigens niet dat er nog zoveel betaald werd voor de 929.Rob0032 zei:Die Mazda staat al een tijdje te koop. Ik vind 'm echt heel gaaf, maar durf het voor die prijs gewoon niet aan. Veel duurdere exemplaren zijn binnen no-time verkocht, maar deze niet... Wat zou het zijn, veel roest of technisch niet in orde?
De vraagprijs voor dit exemplaar leek mij ook niet te hoog. Het verbaasde me alleen dat dit (volgens Rob0032) verdacht goedkoop is.929V6 zei:@Dakloos,
€ 750,- vind ik niet veel geld voor een compleet exemplaar dat ogenschijnlijk nog niet de wrakkenstatus heeft.
Rob0032 zei:Gaaf ding inderdaad! Wat zou zoiets nou moeten kosten?
D. Elzinga zei:
Stif zei:D. Elzinga zei:
De porsche hierboven:
Al 32 jaar in bezit en het is dan onbekend of het een politieporsche is???
Vreemd volgens mij moesten die wagens verplicht geexporteerd worden.
Ook een leuke, de unieke hardtop is in overleg over te nemen,....net of wil je die niet en wat wil de huidige eigenaar er dan nog mee![]()
Micha D. zei:Wel handig als het de enige in Europa is, dan zijn motoren vast in overvloed!