Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu wel? Er stond namelijk [img/] bij de laatste en dat moet [/img] zijn.danny1995 zei:Hmm, dat wil bij mij helaas niet, bij internet explorer krijg ik enkel de mogelijkheden bron weergeven en element inspecteren en daar krijg ik het niet mee voor elkaar.
Dan krijg ik hooguit dit:
![]()
stoterstangen90 zei:Niet echt een project lijkt me. Moet even worden nagelopen vanwege stilstand, terwijl er gewoon een geldige APK op zit.
Moderator
Pedigreepaul zei:
Stif zei:Die audi, tja...
Wat me opvalt zijn de stalen wielen van een model b3 steek 4x108.
Dit terwijl deze wagens werden afgeleverd op 4x100.
Pittige verbouwing dus
Is zo'n 14 dan niet wat?- Quatrelle - zei:update over de groene R5. Deze bleek rotter dan vermeld in de advertentie en de nwe eigenaar gaat hem demonteren. helaas.....
- Quatrelle - zei:update over de groene R5. Deze bleek rotter dan vermeld in de advertentie en de nwe eigenaar gaat hem demonteren. helaas.....
929V6 zei:- Quatrelle - zei:update over de groene R5. Deze bleek rotter dan vermeld in de advertentie en de nwe eigenaar gaat hem demonteren. helaas.....
Zonde, Quatrelle! Maar welke auto gaat er dan gered mee worden?
quote]
Geen idee om eerlijk te zijn. Hij kocht de 5, zag er netjes uit aan de buitenkant, maar onderkant was meer verrot dan enkel achter ophanging. Ik weet dit omdat hij daarna die van mij wilde kopen....
maar zag 1 dag voor bezichtiging er van af omdat zijn vrouw aangaf dat hij eerst twee andere projecten moest afmaken.....eerst een hoop blabla...... geld speelt geen rol, ruimte ook niet, eigen zaak etc.......dus aanschaf en stalling was geen probleem, maar mocht niet van moeders.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1080907198601504&set=pcb.1080908051934752&type=1&theater
929V6 zei:- Quatrelle - zei:update over de groene R5. Deze bleek rotter dan vermeld in de advertentie en de nwe eigenaar gaat hem demonteren. helaas.....
Zonde, Quatrelle! Maar welke auto gaat er dan gered mee worden?
En wie gaat deze netjes in de originele kleur spuiten i.p.v. "matzwart maken met een roller"?
https://pic1.autoscout24.net/images-big/451/662/0262662451002.jpg
Met Dolly uit de luidsprekers is niets te ver.929V6 zei:Lijkt me niet eens zo heel slecht, die R14. Een paar bijgewerkte plekjes, als dat alles is. Iets voor jou, ss90? Wel een eind rijden met de dolly.![]()
Phoenixrood74 zei:Met Dolly uit de luidsprekers is niets te ver.929V6 zei:Lijkt me niet eens zo heel slecht, die R14. Een paar bijgewerkte plekjes, als dat alles is. Iets voor jou, ss90? Wel een eind rijden met de dolly.![]()
Parton, ik spreek geen Frans.929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Met Dolly uit de luidsprekers is niets te ver.929V6 zei:Lijkt me niet eens zo heel slecht, die R14. Een paar bijgewerkte plekjes, als dat alles is. Iets voor jou, ss90? Wel een eind rijden met de dolly.![]()
Nous partons maintenant!![]()
Klopt, en ik dacht hetzelfde.ginkelvanmichiel zei:maar, een benzineblokje erin hangen stelt niet zoveel voor! Past gewoon op de dieselbak...
Dan meteen een E18NV erin, dan wil hij wel.
Ook hier hetzelfde.. Je kan niet alles redden helaas..ginkelvanmichiel zei:Op zulke momenten baal ik dat ik al te veel auto's heb en de ruimte ook ontbreekt.
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:Kun je 'm niet met een of ander goedje ontdoen van de mattelakverf en dan opnieuw (laten) spuiten?