Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

1979 Princess 2000 HL

$_85.JPG

Ongelooflijk wat een gave auto's er allemaal langskomen! Die Princess, nu die Prisma :O Waar is mijn grote loods, waar zijn mijn technische vaardigheden *-)

0258184099001.jpg

0258184099002.jpg

0258184099003.jpg

Hoe ontzettend gaaf ik die Uno en Niva ook vind, maar dit zijn toch gewoon twee wrakken? En dan nog 500 euro vragen voor die Uno! :O

Die Prisma is fantastisch, ik kan niet anders zeggen. (tu)

Kom op Facebook een leuke Renault 19 cabrio tegen met 189.000 km en zonder apk. Is op de velgen na, origineel.

10665920_787140468011173_6525077581688993394_n.jpg

Die beginnen toch ook vrij zeldzaam te worden?

10649686_787140478011172_2902769665522586316_n.jpg

€500 vraagprijs. verkoper is ene Alexander Thimoty. link

Onderstaande link naar nog een fraaie renault. Zeldzame Fuego. (Loop/sloop)

https://link.marktplaats.nl/m849234191

m849234191

Rzasa: :D
Uniek hoor, zo'n Twister. Kleurtje vind ik wel jammer. Prijs is gezien de staat wel ok voor zo'n uniek ding.

Staat die Corsa nou nogsteeds te koop! :O Hij wordt er wel steeds goedkoper op..

Ik zie nu trouwens dat hij in mei nog van eigenaar is gewisseld, maar de foto's zijn wel hetzelfde als eerst.
De laatste eigenaar had hem sinds 1997 meen ik..

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m850611367-wolseley-18-85-s-uit-1970-belastingvrij.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Wolseley 18/85 s

Zelf heb ik er al eentje....

$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/847863277-ford-15m-xl-1970-schuurvondst.html?utm_source=criteo&utm_medium=remarketing&utm_campaign=CA_Buy_NB_Default_Criteo&utm_content=300x250

$_85.JPG

Klein prijsje (200e), maar er moet dan ook nog veel aan gebeuren volgens de advertentietekst: <https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m851160955-chrysler-simca-1308-gls.html>
$_85.JPG

Het is toch treurig te zien wat er in Utrecht allemaal van de straat wordt gejaagd. Neem nu deze Audi 100. Mooi ding nog, met een beetje werk. Mooie prijs ook, lijkt me.
<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m850410091-audi-100-ls-1973-belastingvrij-en-extra-onderdelen.html>
$_85.JPG

Rob0032 zei:
Hoe ontzettend gaaf ik die Uno en Niva ook vind, maar dit zijn toch gewoon twee wrakken? En dan nog 500 euro vragen voor die Uno! :O
Dit is toch het project topic? Die Uno heb ik weinig mee, maar een Lada Niva zou ik nog wel eens willen hebben. Een stuur, 2 deuren, een blik matgroene verf en een roller, wat heb je verder nog nodig om er een leuk terreinspeeltje of pekelbak/mmbs van te maken?

Die Audi heb ik een paar keer gespot, mooi ding. Of je nu kunt spreken van 'van de straten af jagen' lijkt me discutabel, misschien is de eigenaar er gewoon op uitgekeken of is er behoefte aan een ander type auto.

Dakloos zei:
Rob0032 zei:
Dit is toch het project topic? Die Uno heb ik weinig mee, maar een Lada Niva zou ik nog wel eens willen hebben. Een stuur, 2 deuren, een blik matgroene verf en een roller, wat heb je verder nog nodig om er een leuk terreinspeeltje of pekelbak/mmbs van te maken?

Ik zeg toch ook niet dat ze niet gepost mogen worden? Ik zeg alleen dat ik het straf geld vind voor een auto die eigenlijk niet meer te redden is. Jouw opties vind ik misschien nog wel meer zonde dan zo door blijven pruttelen of slopen voor andere onderdelen.

Klassiekerrijder zei:
Die Audi heb ik een paar keer gespot, mooi ding. Of je nu kunt spreken van 'van de straten af jagen' lijkt me discutabel, misschien is de eigenaar er gewoon op uitgekeken of is er behoefte aan een ander type auto.
Bij deze staat dat er idd niet expliciet bij, bij veel andere. utrechtse oldtimers wel.
Wat vind je trouwens van de prijs, Klassiekerrijder?

Barri zei:
Het is toch treurig te zien wat er in Utrecht allemaal van de straat wordt gejaagd. Neem nu deze Audi 100. Mooi ding nog, met een beetje werk. Mooie prijs ook, lijkt me.

Mooie Audi 100, prijs is ook goed. Is alleen wel al het één en ander aan veranderd, wat eigenlijk op een ander type hoort.
Let goed op de voorschermen, is een slecht punt bij deze auto's!!

Edit: Zitten trouwens zéééééér zeldzame knipperlicht glaasjes in de bumper. Zijn alleen in italie geleverd.

Rob0032 zei:
Dakloos zei:
Rob0032 zei:

Ik zeg toch ook niet dat ze niet gepost mogen worden? Ik zeg alleen dat ik het straf geld vind voor een auto die eigenlijk niet meer te redden is. Jouw opties vind ik misschien nog wel meer zonde dan zo door blijven pruttelen of slopen voor andere onderdelen.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ze niet gepost mogen worden? ;)

Kennelijk is mijn idee van een projectauto gewoon anders. Ik zie hier auto's gepost worden die alleen wat normaal onderhoud of een setje originele wielen nodig hebben. Die kunnen naar mijn idee ook prima in dat old/youngtimers en klassiekers topic.

Hmm. Het was een Toyota 1000 voor 300 euro.

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/page/3/barnfind-renault-15-1978-145392399.html?sr_ab=0
145392399_2_big.jpg

Ik was medio september in Canada ( Victoria ), schuin tegenover waar ik logeerde stond deze wagen te koop een Ford Thunderbird uit volgens mij de jaren 60, alleen de vraag wat kost het om deze auto te verschepen naar Nederland toe ?

Front
Foto650-RQ4XGLBH.jpg

Back
Foto650-DDMVNFTQ.jpg

Een Thunderbird als die moet wel minder dan €5000 kosten, wil je daar voordeel aan hebben.

Voor bijna 10 staat ie in Duitsland en die kan je zo ophalen. link

Ik me te herinneren dat transport zeker € 2000 kost en dan komt de RDW en eventuele aanpassing aan het voertuig naar Europese toelating er nog bij.

Terug
Bovenaan