A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Sommige auto's moet je er soms niet meer dan eentje van willen hebben...![]()
Wouter82 zei:Ongelooflijk wat een gave auto's er allemaal langskomen! Die Princess, nu die PrismaWaar is mijn grote loods, waar zijn mijn technische vaardigheden
![]()
Moderator
stoterstangen90 zei:het is overigens Hydrolastic en geen hydragas
Wouter82 zei:stoterstangen90 zei:het is overigens Hydrolastic en geen hydragas
Klok / klepel
Eigenaardig model, jij hebt er exact zo een?
Moderator
Dit is toch het project topic? Die Uno heb ik weinig mee, maar een Lada Niva zou ik nog wel eens willen hebben. Een stuur, 2 deuren, een blik matgroene verf en een roller, wat heb je verder nog nodig om er een leuk terreinspeeltjeRob0032 zei:Hoe ontzettend gaaf ik die Uno en Niva ook vind, maar dit zijn toch gewoon twee wrakken? En dan nog 500 euro vragen voor die Uno!![]()
Dakloos zei:Dit is toch het project topic? Die Uno heb ik weinig mee, maar een Lada Niva zou ik nog wel eens willen hebben. Een stuur, 2 deuren, een blik matgroene verf en een roller, wat heb je verder nog nodig om er een leuk terreinspeeltjeRob0032 zei:Hoe ontzettend gaaf ik die Uno en Niva ook vind, maar dit zijn toch gewoon twee wrakken? En dan nog 500 euro vragen voor die Uno!![]()
of pekelbak/mmbsvan te maken?
Moderator
Bij deze staat dat er idd niet expliciet bij, bij veel andere. utrechtse oldtimers wel.Klassiekerrijder zei:Die Audi heb ik een paar keer gespot, mooi ding. Of je nu kunt spreken van 'van de straten af jagen' lijkt me discutabel, misschien is de eigenaar er gewoon op uitgekeken of is er behoefte aan een ander type auto.
Barri zei:Het is toch treurig te zien wat er in Utrecht allemaal van de straat wordt gejaagd. Neem nu deze Audi 100. Mooi ding nog, met een beetje werk. Mooie prijs ook, lijkt me.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ze niet gepost mogen worden?Rob0032 zei:Dakloos zei:Dit is toch het project topic? Die Uno heb ik weinig mee, maar een Lada Niva zou ik nog wel eens willen hebben. Een stuur, 2 deuren, een blik matgroene verf en een roller, wat heb je verder nog nodig om er een leuk terreinspeeltjeRob0032 zei:Hoe ontzettend gaaf ik die Uno en Niva ook vind, maar dit zijn toch gewoon twee wrakken? En dan nog 500 euro vragen voor die Uno!![]()
of pekelbak/mmbsvan te maken?
Ik zeg toch ook niet dat ze niet gepost mogen worden? Ik zeg alleen dat ik het straf geld vind voor een auto die eigenlijk niet meer te redden is. Jouw opties vind ik misschien nog wel meer zonde dan zo door blijven pruttelen of slopen voor andere onderdelen.
Gijs571 zei:Die is wel heel snel weg.![]()