Jay DoubleYou
Petrolhead
Van mij mogen ze ze houden, maar zij raken ze waarschijnlijk net zo moeilijk kwijt als ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind ze onder de Smart roadster anders prima staan;De enige auto die een 3 spaak kan hebben is de oer Viper Rt/8.
Driespaaks heb ik nooit mooi gevonden. Onder geen enkele auto op de bovenstaande na.
Bijna mee eens, ik zou zelf daar de Saab nog bijvoegen. Was een andere velg, maar wel 3 spaaks en dat zag er prima uit.De enige auto die een 3 spaak kan hebben is de oer Viper Rt/8.
Driespaaks heb ik nooit mooi gevonden. Onder geen enkele auto op de bovenstaande na.
haha, schreeuwt echt als een jaren 90 halfords aanbieding.De enige auto die een 3 spaak kan hebben is de oer Viper Rt/8.
Lekker toch? Mooi tijdsbeeld, zeker inclusief het achteraf ingebouwde zonnedakje en NL sticker op de plek waar de Tabbert bij het aankoppelen tegen de bumper is gekomen. Als het een franse auto was zouden we zeggen 'dans son jus', nu zou 'im eigenem Bratensauce' passen - klinkt alleen niet zo sexy...Onbegrijpelijk dat je hem op die afzichtelijke hoepels adverteert.
op de kermis was het destijds een grote hit.Jazeker. Ook spuugleluk![]()
![]()
Wat een toffe auto's altijd bij Gerard Kramer.
www.delest.nl
Voor de Ford Sierra zijn jullie te laat. Alhoewel die toch wel weer te koop komt.Klopt helemaal en vaak ook realistisch geprijsd.
Heb jij die gekocht?![]()
Hier wilde ik nog even op terugkomen. De Concept Car had inderdaad een V8, maar de productieversies kregen uiteindelijk allemaal vanaf het begin een V10.De enige auto die een 3 spaak kan hebben is de oer Viper Rt/8.
Typo iddHier wilde ik nog even op terugkomen. De Concept Car had inderdaad een V8, maar de productieversies kregen uiteindelijk allemaal vanaf het begin een V10.![]()
Heb je gezien waar die ooit vandaan kwam. Hij heeft zelfs de oude foto's nog staanToevallig heeft John v/d Rijt nog een Astra GSi te koop…
Dacht ik al. Je had al eens verteld dat je deels met hem samenwerkte, hij heeft echt wel een neus voor mooie auto’s.Heb je gezien waar die ooit vandaan kwam. Hij heeft zelfs de oude foto's nog staan
Dan weet je nu ook wie de Sierra heeft gekocht![]()
Als ik maximaal inzoom, meen ik een gewone band(enmaat) te kunnen lezen: 225/55 R15 of zoiets. TRX-en hebben altijd een ander type aanduiding.En met TRX velgen? Wordt een hele dure als er 4 bandjes moeten komen.
Niet perse, kan een keer een administratieve fout gemaakt zijn natuurlijk... Deze heeft alle kenmerken van 1983 of ouder en zou zomaar uit 1977 kunnen komen ipv van 1987. In oktober 1986 werd overigens de e32 uitgebracht.Gevalletje omgekat?
Behalve dan de typeaanduiding achterop en de documentatie die er volgens de foto's bij zit. Het lijkt me dus niet alleen een administratieve fout.Deze heeft alle kenmerken van 1983 of ouder
Bedrijf heeft er 2000 euro bij opgegooid...nu van 4450 voor 6450!![]()
SEAT Toledo 1.8i GLX | 1e Eigenaar | Origineel NL&NAP 1992 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1992, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Grijswww.autowereld.nl
![]()
Geweldige styling alleen een potentiële moneypit. Dat ik kind was ging ik altijd mee naar de Fiat dealer. Altijd als wij er kwamen stond er een blauwe X1/9. In de werkplaats dus. Zelfs de dealer, die zag dat ik de auto bewonderde, zei “met een grote boog omheen lopen”.![]()
≥ Fiat X1/9 1.3 1978 Groen — Fiat — Marktplaats
Te koop fiat X 1.9 in goede staat ,motor gerenoveerd .weinig km stand .link.marktplaats.nl
Persoonlijk één van mijn favoriete Bertone-modellen…
![]()
Motorisch. Motor is daarnaast ook nog eens nagenoeg onbereikbaar voor reparaties.Maar is dat puur motorisch? Er was iemand op deze site in ‘Kloppend Hart’ die er een 1.4 uit een Uno Turbo in heeft gehangen.![]()