Jay DoubleYou
Petrolhead
Zelfs Carbase kent ‘m niet, daar staat alleen de 929 met 90 pk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Raar dat iemand dat zomaar roept. Dat zou ik sowieso nooit zeggen, hooguit dat ik de versie niet ken. Ik kende ‘m tot vanavond ook niet, en heb uit interesse even Gegoogled, maar het gaat inderdaad om een x-aantal exemplaren speciaal voor de Griekse markt zoals de advertentie ook al zegt.Ik moet in mijn archief zoeken, maar volgens mij heb ik die ooit gespot. Waarop iemand opmerkte dat het type niet bestond.
Hey, die heb ik net een paar weken geleden voor het eerst in levende lijve gezien! Ik bracht mijn AE86 naar een lokale oldtimer garage, blijkt dat een van de eigenaren een wankelmotor fanaat is. Stond deze in de "voorraad" van hun bedrijf!Mazda RX9 ,1981, met rotatiemotor, zeldzaam en uniek!
Nog nooit van gehoord, maar blijkbaar klopt het. Nooit geweten!
![]()
![]()
Zeker niet. Als er verder geen gekke dingen achter wegkomen heb je voor dat geld een leuke koop. Ik heb ze al over de 30k gezien.17.900 euro lijkt me niet duur.
Daar dien je toch zo'n ongeveer om de week de distributieriemen van te vervangen?
Volgens mij ook. En daarna een maand lang op droog brood leven.En waarschijnlijk moet daarvoor het blok eruit.
Kenteken hoort bij een Clubman.Niet begonnen als van, zo te zien. Geel kenteken en de echte vans hadden ook geen raamrubbers in de achterpanelen. Wel de grill van de Minivan maar dat paneel kan vervangen zijn.
Ik ken een paar rode via de Subaru club. Het lijkt inderdaad dezelfde maar niet 100% zeker. Jij blijkbaar wel.Natuurlijk is dat dezelfde, er zijn nog maar vier overgebleven exemplaren van het hele model dus allicht is er geen tweede die er exact zo uitziet.
Dit is fantastisch leuk, maar dat is toch geen (echt) leer wat er toen in goedkope kleine wagentjes werd geplaatst?Weet niet of dit het exemplaar is wat al eerder te koop stond (of was dat een Daihatsu Cuore?), maar pas geleden kwam hier ook al zoiets voorbij met een rode bumper…
![]()
≥ TE KOOP subaru mini jumbo DL — Oldtimers — Marktplaats
TE KOOP SUBARU MINI JUMBO DLbouwjaar 1985 dus belastingvrijApk tot 20 september 2026Er rijden nog maar 4 in Nederland dus dit is een unieklink.marktplaats.nl
![]()
Lijkt me ook niet. Dat was denk ik alleen voor het luxe segment.Dit is fantastisch leuk, maar dat is toch geen (echt) leer wat er toen in goedkope kleine wagentjes werd geplaatst?
Dat is skai bekleding, ook wel kunstleer genoemd. Die stoelen zien er nog als nieuw uit.Dit is fantastisch leuk, maar dat is toch geen (echt) leer wat er toen in goedkope kleine wagentjes werd geplaatst?
skai, lekker goedkoop en nu monteren bmw etc dat weer, nu de marketing jongens het hebben omgedoopt tot vegan leerDit is fantastisch leuk, maar dat is toch geen (echt) leer wat er toen in goedkope kleine wagentjes werd geplaatst?
Oh, echt? Dat is dan wel heel toevallig dat van die vier exemplaren er twee een rode driedeurs met een N-kenteken zijn. Maar dat zal dan wel.Ik ken een paar rode via de Subaru club. Het lijkt inderdaad dezelfde maar niet 100% zeker. Jij blijkbaar wel.
Ja, inderdaad.Oh, echt? Dat is dan wel heel toevallig dat van die vier exemplaren er twee een rode driedeurs met een N-kenteken zijn. Maar dat zal dan wel.
Als ie weer terug geïmporteerd wordt, dan krijg je toch een 1 je op je kenteken? Dus je oude + 1.![]()
≥ MAZDA 929 COUPE, 2E EIGENAAR, HARD VAN ONDEREN, GEEN ROEST — Mazda — Marktplaats
Unieke mazda 929 coupe.Ik ben 2e eigenaar van de auto. Heb deze al 13 jaar in bezit.Auto ziet er nog erg mooi uit voor zijn leeftijd. Enige is datlink.marktplaats.nl
Het enige wat ik weet is dat als de auto nieuw geleverd was in Nederland dat de auto zijn oorspronkelijke kenteken had kunnen terugkrijgen. Waarom dat hier dan niet gebeurd is weet ik niet.Als ie weer terug geïmporteerd wordt, dan krijg je toch een 1 je op je kenteken? Dus je oude + 1.
Moderator
Dat is onlangs aangepast. De enige manier waarbij je onder een duplicaatcode vandaan kan komen.Als ie weer terug geïmporteerd wordt, dan krijg je toch een 1 je op je kenteken? Dus je oude + 1.
Ik ben blij dat mijn Mini nog echt leer heeft, van dat vegan gedoe moet ik niet zoveel hebben, althans wat het interieur van een auto betreft.skai, lekker goedkoop en nu monteren bmw etc dat weer, nu de marketing jongens het hebben omgedoopt tot vegan leer![]()
dat hebben ze wel, je moet er gewoon extra voor betalen. (volvo weet ik niet, dat is chinees)Dat plastic nepleer is verschrikkelijk, dan heb ik liever een velours stof oid.De premium merken hebben al jaren geen echt leer meer.
gerardkramerklassiekers.nl