Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

De enige auto die een 3 spaak kan hebben is de oer Viper Rt/8.

Driespaaks heb ik nooit mooi gevonden. Onder geen enkele auto op de bovenstaande na.
Ik vind ze onder de Smart roadster anders prima staan;
smart-roadster-2.jpg

Onbegrijpelijk dat je hem op die afzichtelijke hoepels adverteert.
Lekker toch? Mooi tijdsbeeld, zeker inclusief het achteraf ingebouwde zonnedakje en NL sticker op de plek waar de Tabbert bij het aankoppelen tegen de bumper is gekomen. Als het een franse auto was zouden we zeggen 'dans son jus', nu zou 'im eigenem Bratensauce' passen - klinkt alleen niet zo sexy...

Heb je gezien waar die ooit vandaan kwam. Hij heeft zelfs de oude foto's nog staan ;)

Dan weet je nu ook wie de Sierra heeft gekocht:cool:
Dacht ik al. Je had al eens verteld dat je deels met hem samenwerkte, hij heeft echt wel een neus voor mooie auto’s. ;)
Wat ik gek vind is dat John van elke auto eigen foto’s plaatst, behalve van de Astra. :unsure:

IMG-0592.jpg

Laatst bewerkt:
Bij de BMW is of de RDW de mist in gegaan, of het is een stukje huisvlijt...

Van binnen en buiten een van voor de 1983 facelift, hoogstwaarschijnlijk is dit een 733i

Ik ben geen BMW-kenner, maar dit lijken me velgen van een jongere 7. Waarschijnlijk gemonteerd om het TRX-probleem te omzeilen (en optisch geen verbetering voor dit model, maar dat is persoonlijk).

Vind ik ook. Dit zou ook wel een van de kleuren zijn waarin ik ‘m wel zou willen hebben. Jammer alleen van de duplicaatcode.

Laatst bewerkt:

Persoonlijk één van mijn favoriete Bertone-modellen…
IMG-0605.jpg
Geweldige styling alleen een potentiële moneypit. Dat ik kind was ging ik altijd mee naar de Fiat dealer. Altijd als wij er kwamen stond er een blauwe X1/9. In de werkplaats dus. Zelfs de dealer, die zag dat ik de auto bewonderde, zei “met een grote boog omheen lopen”.

Maar het blijft een mooi ding

Terug
Bovenaan