Carkiller
Asfaltkampioen
Ik had een gewone Uno, een 1.4 i.e. Dat was al leuk rijden.Ik zou nog wel een keer zo’n Uno turbo willen hebben. Dan heb ik zo’n beetje alle hot hatches wel gehad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had een gewone Uno, een 1.4 i.e. Dat was al leuk rijden.Ik zou nog wel een keer zo’n Uno turbo willen hebben. Dan heb ik zo’n beetje alle hot hatches wel gehad.
Spuitwerk alleen de striping zijn stickers.Volgens mij staat die BMW 850 al een eeuwigheid te koop. Ik zou de striping (of wrap?) eraf halen.
Leuke vondst . Ze hebben sowieso leuke auto’s de Scorpio was ons ook aangeboden. Gloednieuw![]()
Mercedes A 200 Turbo Sport Avantgarde • Dijkstra Classic Cars & Youngtimers
Rariteit: een Mercedes A-Klasse in de 2.0 Turbo Sport uitvoering met slechts 52.294 km! Bijna 200 pk, een handgeschakelde zesbak, sportstoelen en een rijk uitgeruste Avantgarde uitvoering maken deze compacte hatchback tot een echte rijdersauto.www.dijkstra-classic-cars.nl
![]()
Doe mij de Mitsubishi Eclipse dan maar, origineel NL met 38.000 kilometer.Leuke vondst . Ze hebben sowieso leuke auto’s de Scorpio was ons ook aangeboden. Gloednieuw