Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Die M1!!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is hier zeker exclusief, leuke vondst! Ik denk niet dat ik er eerder een gezien heb.
Ik ook niet! Zoals de advertentie al verraad was ik op zoek naar een e-Golf, en daar kwam deze ook naar boven.Ik wist niet dat de naam Bora nog gebruikt werd...
Modern ogende kleur bruin zo in metallic.De oudste ( voor zover bekend ) onk Passat B2 hb staat te koop:
![]()
≥ Volkswagen Passat 1.6 GLS 1981 Bruin — Volkswagen — Marktplaats
Net goed uitziende Volkswagen passatlink.marktplaats.nl
Hier heb ik nog nooit van gehoord, wel een heel interessant voertuig. Ik vind het gek hoe weinig informatie de garage geeft over hoe uniek/apart dit is. Ik neem aan dat het een Chinese import is, want kan zelf niet vinden dat deze in andere landen zijn verkocht. En zo vaak zie je geen Chinese markt imports voor mijn gevoel. Lijkt me uniek rijden, maar wel met het voordeel dat het grotendeels gewoon een E-Golf is.Vrij exclusief maar ook weer niet, een Volkswagen e-Bora…
Ik weet niet in hoeverre er specifiek Chinese onderdelen in zitten, maar anders kun je denk ik gewoon bij elke VW-garage terecht voor onderhoud.Hier heb ik nog nooit van gehoord, wel een heel interessant voertuig. Ik vind het gek hoe weinig informatie de garage geeft over hoe uniek/apart dit is. Ik neem aan dat het een Chinese import is, want kan zelf niet vinden dat deze in andere landen zijn verkocht. En zo vaak zie je geen Chinese markt imports voor mijn gevoel. Lijkt me uniek rijden, maar wel met het voordeel dat het grotendeels gewoon een E-Golf is.
Ik vind het wel wat hebben.Ik heb het altijd vreemd gevonden dat de Y10 hier werd verkocht als Lancia met een Autobianchi-grill. Er is na verloop van tijd overigens wel een aftermarket Lancia-grill beschikbaar gekomen.
Dat waren volgens mij jarenlang de goedkoopste aftermarket wielen, je zag ze altijd in die 2 pagina-advertenties achterin de Classic Trader. Gelukkig is het een Mustang, die kun je ongeveer helemaal in delen nieuw kopen. Zal alleen dankzij trump niet heel goedkoop zijn momenteel.De Mustang is leuk, ik begrijp dat je daar zo'n advertentie over schrijft.
Originaliteit enzo, maar die wielen horen er echt niet onder.
Begrijp je wel wat ermee bedoeld wordt? Dit is namelijk een van de Mustangs die in de jaren 60 in de Amsterdamse Ford-fabriek is geassembleerd (wat mogelijk ook kan betekenen dat de wielen van een Europese toeleverancier waren).al hoeft dat "Amsterdamse Mustang" niet zo van mij.
Dat is natuurlijk ook de reden dat ik hem heb gepost!Begrijp je wel wat ermee bedoeld wordt? Dit is namelijk een van de Mustangs die in de jaren 60 in de Amsterdamse Ford-fabriek is geassembleerd (wat mogelijk ook kan betekenen dat de wielen van een Europese toeleverancier waren).
Hier: https://www.autoweek.nl/forum/threads/het-afschrikwekkende-topic.60/page-48Zeldzaam lelijk,
![]()
≥ Toyota Supra 3.0i Turbo Lamborghini Bodykit 7mGTE Motor, Hot — Oldtimers — Marktplaats
Hartelijk dank voor uw interesse in deze uniek gebouwde show auto.Betreft een origineel body van een Toyota Supra 3.0 6 cilinder.De Supra is door dewww.marktplaats.nl
Ik kan het "Afschrikwekkende auto's te koop" niet meer vinden..
''Is nog nooit gebruikt! auto heeft alleen ter decoratie in een auto verzameling gestaan.Zeldzaam lelijk,
![]()
≥ Toyota Supra 3.0i Turbo Lamborghini Bodykit 7mGTE Motor, Hot — Oldtimers — Marktplaats
Hartelijk dank voor uw interesse in deze uniek gebouwde show auto.Betreft een origineel body van een Toyota Supra 3.0 6 cilinder.De Supra is door dewww.marktplaats.nl
Zeldzaam lelijk,
![]()
En rara welke auto is daar de laatste post ...Hier: https://www.autoweek.nl/forum/threads/het-afschrikwekkende-topic.60/page-48
Staat onder "Foto's, filmpjes en eigen designs" (het voormalige Fun Stuff) en hoort daar eigenlijk niet thuis.
Ik zie daar geen foto's of werkende link meer, maar het zal dan vast wel het hierboven geposte gedrocht zijn geweest.En rara welke auto is daar de laatste post ...
De foto's en het linkje werken niet meer, maar uit het linkje blijkt dat het om dit gedrocht gaat inderdaad.Ik zie daar geen foto's of werkende link meer, maar het zal dan vast wel het hierboven geposte gedrocht zijn geweest.
Dat mag uiteraard, een volledig zwarte vind ik zelf fout. De onderhoudsprijzen en te weinig ruimte houden me tegen.Ik ben 45 en heb er niks mee, vind dit het toppunt van fout. Maar ik heb wel eens de prijzen van onderhoud bij de dealer gehoord, daar koop ik niet eens een auto voor.
Dat kan best wel eens kloppen. Vaak wordt zoiets bij een (oudere) Ferrari ook wel geadviseerd.Denk wel nog een keer 30k op je spaarrekening houden om hem 3 jaar te rijden..