Carkiller
Asfaltkampioen
Ik had een gewone Uno, een 1.4 i.e. Dat was al leuk rijden.Ik zou nog wel een keer zo’n Uno turbo willen hebben. Dan heb ik zo’n beetje alle hot hatches wel gehad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had een gewone Uno, een 1.4 i.e. Dat was al leuk rijden.Ik zou nog wel een keer zo’n Uno turbo willen hebben. Dan heb ik zo’n beetje alle hot hatches wel gehad.
Spuitwerk alleen de striping zijn stickers.Volgens mij staat die BMW 850 al een eeuwigheid te koop. Ik zou de striping (of wrap?) eraf halen.
Leuke vondst . Ze hebben sowieso leuke auto’s de Scorpio was ons ook aangeboden. Gloednieuw![]()
Mercedes A 200 Turbo Sport Avantgarde • Dijkstra Classic Cars & Youngtimers
Rariteit: een Mercedes A-Klasse in de 2.0 Turbo Sport uitvoering met slechts 52.294 km! Bijna 200 pk, een handgeschakelde zesbak, sportstoelen en een rijk uitgeruste Avantgarde uitvoering maken deze compacte hatchback tot een echte rijdersauto.www.dijkstra-classic-cars.nl
![]()
Doe mij de Mitsubishi Eclipse dan maar, origineel NL met 38.000 kilometer.Leuke vondst . Ze hebben sowieso leuke auto’s de Scorpio was ons ook aangeboden. Gloednieuw
Heb een Alhambra gehad. Iets minder pk’s maar dat reed heerlijk en die ruimte was ook top. Geen verkeerde prijs zo. Zal alleen wel zuipen.Blijft mooi, een Sharan of Alhambra.
Ik reken het de auto ook zeker niet aan.Ai, da’s minder. Al kun je dat de auto denk ik niet aanrekenen.![]()
Lol, zal wel flink wielspin hebben in versnelling 1 t/m 3.VETT…!!!
![]()
≥ Seat Arosa Sport 1.8 20vt 310pk uit 2001 — Seat — Marktplaats
Beste lezers en autoliefhebbers,Hierbij neem ik afstand van deze unieke Seat Arosa. De Arosa is voorzien van een 1.8 20vt motor welke momenteel 310pklink.marktplaats.nl
Ik dacht: laat ik iets anders kiezen dan een Golf 2 met dat blok.Hmmm, een Seat 1.8T, wat is daar... oh, een Arosa!![]()
Dan ga je naar minder vermogen.Ik dacht: laat ik iets anders kiezen dan een Golf 2 met dat blok.Wordt volgens mij ook nog wel eens gedaan…
En mocht je de 1.8T zat zijn, dan past er met wat aanpassingen ook een VR6 in. In de VW Lupo in ieder geval wel, dan moet het in de Arosa ook kunnen.
Oké. Toch lees ik hier dat de R32 Ruim 400 pk aankan.Dan ga je naar minder vermogen.![]()
Ja, alles kan. Ken ook 20vt turbo's met 600 pk. https://boost-parts.de/en/18t-20v/876-18t-600ps-race-engine-06a-golf-4-audi-a3-s3-tt-agu-bam.htmlOké. Toch lees ik hier dat de R32 Ruim 400 pk aankan.
Dacht die komt met plaatjes van een externe turbo en intercooler.Ik geef toe dat ik ernaast zit.![]()
Nee, ik ben niet iemand die altijd gelijk hoeft te hebben. Fout is fout.Dacht die komt met plaatjes van een externe turbo en intercooler.
Daar heb je gelijk in.Nee, ik ben niet iemand die altijd gelijk hoeft te hebben. Fout is fout.![]()
Of het zijn puur handelaars en geen sleutelaars.Carburateur moet gereinigd worden... dat hadden ze zelf ook kunnen doen, dan was-ie meteen meer waard. Het is dus iets meer dan een vuile carburateur.
De F2 had daar al veel minder last van. Bij de caravan vaak roest langs de tankvuldop en bij de handgreep op de achterklep.Zo te zien geen roestende wielkasten bij die Astra. Dat is wel bijzonder. Onze beide Astra’s F hadden het.
Onze F2 Caravan had het ook bij de vergrendeling van de motorkap.De F2 had daar al veel minder last van. Bij de caravan vaak roest langs de tankvuldop en bij de handgreep op de achterklep.
Teveel.Netjes gedaan die F40 replica. Ik vraag me wel af hoeveel Fiero's er zijn 'ver-ferrari'd'.