V70man
Wegverkenner
Het is niet echt het seizoen, maar deze twee vond ik wel top om te delen:
Zo goed als nieuwe Opel Astra cabrio, mooi stukje terug naar de jaren '90. De foto's zijn wel echt super bedroevend.
€ 9.950 32.500 km NAP
www.vakgarage.nl
En van deze ben ik zelf fan, een fraaie 230K SLK. Ze worden langzaam wat duurder.
Heerlijke motor, ook redelijk snel en rijdt erg leuk. Lijken we eerlijke KM's te zijn, die beschadigingen aan het interieur horen er helaas bij. Leuke uitvoering. Was nog toffer geweest als het een AMG-pakket had gehad, dat oogt net wat dikker.
1999, Benzine, Handgeschakeld, Cabriolet, Grijs
€ 10.950
76.450km
Zo goed als nieuwe Opel Astra cabrio, mooi stukje terug naar de jaren '90. De foto's zijn wel echt super bedroevend.
Opel Astra - 1.6 I BERTONE CABRIO AUT||ALS NIEUW||
1996, Benzine, Automaat, Cabriolet, Zwart€ 9.950 32.500 km NAP

Occasions - tweedehands auto's bij u in de buurt | Vakgarage
Vind een occasion die bij u past en in uw buurt, bekijk hier het overzicht met alle beschikbare tweedehands auto's bij de aangesloten Vakgarages. ✓ Betrouwbare occasions ✓ Bij u in de buurt

En van deze ben ik zelf fan, een fraaie 230K SLK. Ze worden langzaam wat duurder.
Heerlijke motor, ook redelijk snel en rijdt erg leuk. Lijken we eerlijke KM's te zijn, die beschadigingen aan het interieur horen er helaas bij. Leuke uitvoering. Was nog toffer geweest als het een AMG-pakket had gehad, dat oogt net wat dikker.
Mercedes-Benz SLK-klasse - 230 K., origineel NL auto, airco, 76.000 km, NAP, topstaat
1999, Benzine, Handgeschakeld, Cabriolet, Grijs€ 10.950
76.450km