rzasa
Kilometervreter

≥ Volkswagen T2A 1968 Wit 14065 orginele km — Oldtimers — Marktplaats
Deze unieke bus heeft uitzonderlijk weinig kmTotaal origineel ook alle attributen verbanden zuurstof hart bewaking alles origineel uit de jaren 60Zeer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik moest gelijk denken aan een item van RTV Oost van 2 jaar geleden over een ambulanceverzamelaar.![]()
≥ Volkswagen T2A 1968 Wit 14065 orginele km — Oldtimers — Marktplaats
Deze unieke bus heeft uitzonderlijk weinig kmTotaal origineel ook alle attributen verbanden zuurstof hart bewaking alles origineel uit de jaren 60Zeerwww.marktplaats.nl
![]()
≥ AMC Hornet 4.2 Sportabout AUT 1974 — Oldtimers — Marktplaats
Zeldzaam mooie Hornet Sportabout uit 1974, in nog volledig originele staat. Met betrouwbare 4.2 6 cil blok. Minimale gebruikssporen.Dinitrolwww.marktplaats.nl
![]()
![]()
Triumph 2500 TC Benzine [72-HM-77] | AutoTrack
Kies voor deze Triumph uit 1975 met 48.140km. voor € 7.450. Gratis de autohistorie van deze Triumph 2500 TC inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Jaren geleden woonde ik in Overvecht en deze kwam daar elke week op bezoek bij iemand. Was een oud mannetje die er vroeger taxi mee had gereden. Deze man was de eerste en tot op heden enige eigenaar! 15-04-1982 - 15-01-2024. Destijds stond de teller op 738K maar was blijven hangen meen ik. Heb hem toen nog eens ingestuurd voor in het wild: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/in-het-wild-mercedes-benz-240td-1982/Leuke km-stand! Nog een paar maanden apk.![]()
Mercedes-Benz 240 TD 1982 Diesel - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1982, Diesel, Handgeschakeld, Sedan, Witwww.autowereld.nl
![]()
Moderator
Bij invoer van een willekeurig kenteken op ovi.rdw.nl krijg je de volgende opmerking bij aantal eigenaren:Werkt het bij de RDW niet zo dat ze na zoveel jaren bezit het aantal eigenaren weer op 1 zetten? Meende daar destijds iets over gehoord of gelezen te hebben. Misschien heb ik het ook wel mis… Grappig ding in ieder geval!
Dat was inderdaad wat ik met mijn opmerking bedoelde.Bij invoer van een willekeurig kenteken op ovi.rdw.nl krijg je de volgende opmerking bij aantal eigenaren:
OVI: RDW Kentekencheck
Aantal eigenaren privé / zakelijk
Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld.
Die check op aantal eigenaren via het RDW zegt dus lang niet alles.
Nico Aaldering krijgt zo te zien ook weer twee pareltjes binnen…
Heb ik mij ook al vaker afgevraagd hoe dat bij hun werkt. Misschien dat ze er inderdaad al wel zijn, maar dat ze eerst verkoopklaar gemaakt moeten worden. Maar dan nog zou ik de foto’s als laatste pas maken.Dat is toch gewoon zijn muur, op de zaak, in Brummen? Die pareltjes staan er dus al, lijkt mij.![]()
Wellicht beter om zo'n oproep te doen op een van de volkswagen forums zoals volksforum.Goedemiddag, Wij gaan verhuizen (lees kleiner wonen). Ik heb een hele voorraad oldtimeronderdelen. Voornamelijk van de VW passat <1977. Veel plaatwerk, glaswerk, interieur en motoronderdelen (carburateurs etc). Met pijn moet ik het verkopen aan een liefhebber. Je kunt het voor duizenden verkopen maar ik wil geen gezeur van marktplaatskoopjesjagers. Het gaat nu voor een paar honderd euro weg. Ben benieuw of er interesse is.
Van der Aa is inderdaad nogal aan de prijs, maar dit is wel een héél mooi exemplaar. Ik ken deze auto uit mijn 480-tijd, die was ook lid van de 480 club. Was van liefhebbers die er werkelijk àlles aan deden om de auto netjes te houden, met resultaat. Stond binnen de club inderdaad bekend als de beste, originele 480. Ik sta ervan te kijken dat zij hem weg gedaan hebben.Eindejaarssale, zou De Allerlaatste Orginele Volvo 480 1.7ES Injection Automaat Coupe eerst nog duurder zijn geweest?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s...1-7-es-inj-coupe-3-drs-automaat-fabrieksnieuw
![]()
Wow, wat een unicum, zo'n mooie Evasion.![]()
Toevallig wilde ik naar aanleiding van jouw reactie eens kijken op Gaspedaal. Daar kun je niet eens (meer) kiezen voor de Evasion.Het is ook de oudste Evasion van NL, voor zover er nog meerdere zijn.
Moderator
(Oud) forummer Timo (Espace, Xantia, BX) heeft onlangs een Evasion gekocht zag ik.Wilde ik inderdaad ook zeggen. Je ziet ze amper nog. Zag van de week op Instagram nog een felrode Lancia Z(eta) voorbijkomen. Niet mijn kleur voor dat type auto, maar wel leuk om te zien dat er mensen zijn die ze graag bewaren.
Leuk! Heb pas mijn account weer geactiveerd, en ik zag als suggestie van Instagram al zijn groene Espace voorbijkomen.(Oud) forummer Timo (Espace, Xantia, BX) heeft onlangs een Evasion gekocht zag ik.
Ik ken nog iemand met een Evasion van 2000, de 22-FH-ST.(Oud) forummer Timo (Espace, Xantia, BX) heeft onlangs een Evasion gekocht zag ik.
De Golf I is wel degelijk een Amerikaanse uitvoering. Bezwaarlijker is dat het hier helemaal geen Rabbit GTI maar een vrij eenvoudige Rabbit L Wolfsburg Edition is, een uitloopmodel van de laatste Golf I modellen. Ook modeljaar 1984 kende in de USA een Rabbit GTI maar die is op veel punten afwijkend van de getoonde Rabbit. Zo had de GTI volledig zwarte bumpers, rood GTI logo in de roodomrande grill, sportstoelen, handschakeling met de 'golfbalpookknop', drie extra meters onderaan de middenconsole, volledig beklede portieren aan binnenzijde, het bekende GTI-stuurwiel met vier claxonknoppen, een zwart omrande achterruit enzovoorts. In dat licht bezien is de gevraagde prijs voor deze Golf dan ook aan de zeer optimistische kant.Die golf I
Heb zelf veel van die golfjes gehad.
Maar deze, ik weet het niet, eigenlijk vind ik hem niet mooi, dat dashboard ook en dat stuur, volgens mij is hij ook niet Amerikaans maar Zuidafrikaans ofzo.
En dan die prijs 29.999![]()