Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Dat mag wel als de auto voldoende oud is.afentoe zei:Zelfde geldt voor blauwe sidecode 4 op importjes, mag ook niet maar volgens mij geen big deal.
Wouter82 zei:Dat mag wel als de auto voldoende oud is.afentoe zei:Zelfde geldt voor blauwe sidecode 4 op importjes, mag ook niet maar volgens mij geen big deal.
afentoe zei:Wouter82 zei:Dat mag wel als de auto voldoende oud is.afentoe zei:Zelfde geldt voor blauwe sidecode 4 op importjes, mag ook niet maar volgens mij geen big deal.
Oh echt? Wist ik niet, dank.
Wouter82 zei:Hm, als ik de RDW site lees kan het inderdaad niet. Maar ik dacht toch zeker te weten hier eens een nieuwsbericht over gelezen te hebben![]()
Precies. Wat een verschrikkelijke proporties.D Elzinga zei:15 jaar later vind ik de 407 nog steeds een miskleun na de prima 406. Die neus...
Moderator
Ik meen me dat ook te herinneren.Wouter82 zei:Hm, als ik de RDW site lees kan het inderdaad niet. Maar ik dacht toch zeker te weten hier eens een nieuwsbericht over gelezen te hebben![]()
Moderator
Daar stond ook bovenstaande 406 in...rzasa zei:In het aprilnummer van AW Classics stond er iets over in dat Fehac stukje, misschien hebben jullie dat gelezen?
Ja eens.buitengaats zei:Die 605! Lekker puur ding met stoffen bekleding en geen airbagstuur.![]()