Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
323tiCompact zei:
323tiCompact zei:
APT zei:W124 500E opmerkelijk goedkoop? ondanks het bijzondere verhaal?
Ergens wel interessant, hele mooie kleuren combinatie en lijkt me een beest van een wagen om te rijden.
Nou... Veel mooier dan deze worden je GTI-tjes niet. Als je hem niet met de vangrail laat kennismaken worden ze alleen nog maar meer waard.Guus Leferink zei:€ 35.000,- ????323tiCompact zei:Peugeot 205 GTI
Autotrack
Jeetje mina wat een geld.....
Leuke auto hoor, erg gaaf zelfs, maar voor dat geld is er veel meer veel mooiers te koop
Nou... Veel mooier dan deze worden je GTI-tjes niet. Als je hem niet met de vangrail laat kennismaken worden ze alleen nog maar meer waard.
Carfanatic zei:Nou... Veel mooier dan deze worden je GTI-tjes niet. Als je hem niet met de vangrail laat kennismaken worden ze alleen nog maar meer waard.
Meh zo populair lijkt de 106 GTI mij niet, een 106 Rallye lijkt mij veel leuker.
Moderator
Laatste productiejaar dus volledig uitontwikkeld. Inzetbaarheid als daily zal vooral een afweging zijn van praktische zaken en niet zozeer technische.APT zei:Corvette C4
Vooral naar de 2e foto kan ik uren kijken. Durf het zelf niet zo goed aan om dit als daily te gaan rijden. Veel mensen vinden de C4 niets maar ik vind de C4 juist geweldig met die lage lange neus. 1996 schijnt een goed jaar te zijn geweest. Misschien toch eens gaan kijken?
Epicuri zei:Pff, die W124 500E: geen documenten, geen onderhoudshistorie, mankeert niks "voor zover wij kunnen nagaan", geen Chinees plaatwerk "voor zover wij kunnen nagaan".
Wat moet je daar mee? Hij is goedkoop voor een 500E maar als dat ding in elkaar stuitert heeft de verkoper geen actieve herinnering aan het achterstallige onderhoud enz.
Heeft zo te zien jarenlang in diverse zandstormen gestaan, het stof zit overal en krijg je niet (zo maar) weg. En we weten hoe de Arabieren met auto's omgaan..
Ik krijg al medelijden met de volgende eigenaar.
Pietzoveel zei:Wel uniek, motor uit, 3 bar oliedruk.....
FH163500 zei:Die 500E ziet er uit als een moneypit. Los van de verwaarloosde staat, alles wat je ziet klopt al niet. Rijhoogte, velgen, uitlaat, verlichting.... Vaak blijkt de goedkoopste uiteindelijk de duurste te worden.
Moderator
Ik bedoelde meer praktisch in de zien van drempels en parkeren, met daarbij ook de kwetsbaarheid eenmaal geparkeerd (ook anderen zien de lage neus makkelijk over het hoofd). Schadeherstel aan de koets is niet makkelijk. Misschien is het verbeterd bij de tweede serie, maar de auto heeft ook echt de rijwind nodig voor motorkoeling, dus liever niet teveel geteut in de stad. Technisch is het allemaal niet spannend, maar het zijn complexe auto's met veel uitrusting voor hun tijd dus er kan er best wat kapot gaan aan randzaken. En het zijn Amerikaanse auto's, dus de kwaliteitsbeleving is niet heel denderend (misschien ook wel verbeterd). Onderdelen zijn wel goed vindbaar en ook tegen redelijke prijzen, er zijn genoeg specialisten en clubs. Onder de streep denk ik de goedkoopste optie, maar het kan wel zijn dat je een grotere achterstand hebt goed te maken dan bij je andere opties. Het zijn heel gave auto's met een lekkere oldskool-V8. Je ziet ze niet veel dus je rijdt wel iets bijzonders, al zal niet iedereen dat zien of waarderenAPT zei:@Wouter; rij maar 6k km per jaar dus verbruik totaal geen issue en zit er 95% van de tijd alleen in. Sowieso, 2e auto. Neig nu naar een 540i handbak E39 (of eventueel M5 E39) en de Nissan 350Z. Maar misschien moet ik inderdaad eens op onderzoek uitgaan hoe een Corvette C4 uit 96' zich qua kosten zich verhoudt tot die modellen. De 350Z is het minst duur en de M5 zal waarschijnlijk de duurste zijn. De Corvette kan ik niet plaatsen.
APT zei:@D Elzinga; bizar, Porsche Turbo in die staat. Als je dit zo ziet zou t me niet verbazen dat wat je zegt letterlijk klopt en dit bedrijf auto's opkoopt die door de 'locale Domeinen' geveild worden na lang stilstaan.
Zadelsnuiver zei:Gaaf, die Thunderbird is een zogenaamde "Fox-body", technisch gelijk aan de Mustang van dezelfde periode. Uitermate geschikt om een leuk sleeper project van te maken dus (alhoewel dat ergens ook wel erg zonde zou zijn natuurlijk).
rzasa zei:Zadelsnuiver zei:Gaaf, die Thunderbird is een zogenaamde "Fox-body", technisch gelijk aan de Mustang van dezelfde periode. Uitermate geschikt om een leuk sleeper project van te maken dus (alhoewel dat ergens ook wel erg zonde zou zijn natuurlijk).
Dat is het nu toch al, of begrijp ik je niet goed?