Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DJFD zei:Rover 25 voor Nic de Boer!!
Moderator
:dNic de Boer zei:DJFD zei:Rover 25 voor Nic de Boer!!
In geen 6.880 jaar!
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/opel/commodore/2-5-e-voyage-slechts-5-tenaamgesteld-34950848/details.html
![]()
Guus Leferink zei:Wauw !!!!
Van de Commodore Voyage 2.5E zijn er slechts 799 gebouwd ......
Muddy Bandit zei:Guus Leferink zei:Wauw !!!!
Van de Commodore Voyage 2.5E zijn er slechts 799 gebouwd ......
Ik heb nooit geweten dat die dingen zo zeldzaam waren, maar in de jaren '80 hebben er in ieder geval 2 exemplaren van in Twente gereden.
D Elzinga zei:Ha, die Bilenkin is kennelijk gebaseerd op een E92. Voor dat geld heb ik liever een normale E92 plus een echte Britse klassieker, en dan hou je waarschijnlijk ook nog flink wat wisselgeld over...
MX6 zei:Die 22 jaar oude A6 met dieselmotor is in oktober 2019 geïmporteerd naar Nederland.
De kilometerstand zou ik dan ook met een korreltje zout nemen.
Die andere heb ik niet nagekeken, maar bij import exemplaren hecht ik weinig waarde aan de kilometerstand.
MX6 zei:Die 22 jaar oude A6 met dieselmotor is in oktober 2019 geïmporteerd naar Nederland.
De kilometerstand zou ik dan ook met een korreltje zout nemen.
Die andere heb ik niet nagekeken, maar bij import exemplaren hecht ik weinig waarde aan de kilometerstand.
323tiCompact zei:
Micha D zei:Ik blijf me erover verbazen hoe sommige verkopers je gewoon voor de gek houden. Op de foto's lijkt hij enorm netjes, maar vorige week deze auto in het echt gezien, maar was echt helemaal niets. Roestplekken op meerdere plekken (spatbordrand, onder het voorraam), de lak was volledig vergaan (blanke laklaag had over de hele auto vreemde verwering), de velgen leken wel over de roest heen gespoten, zo lelijk en ruw waren ze. Het interieur was ook niet extreem netjes. Technisch zal hij ongetwijfeld goed zijn, maar juist waar ik deze auto voor zou kopen (nette lak en weinig roest) voldeed deze niet aan.
Ze weten het wel, maar doen alsof het niet zo is. Dat is verkopers eigen. Ze hopen dat je daar in de showroom zo enthousiast bent geworden dat je over de problemen heen kijkt.APT zei:Tja, daar loop ik dus ook tegenaan in mijn zoektocht naar wat anders. Veel verkopers weten niet hoe een auto nieuw in de showroom staat. Tenminste, ze verkondigen 'nieuwstaat' en dan zie je nog aardig wat gebruikssporen. Of de gebreken die bekend zijn maar niet worden vermeld. Frustrerend.
De naam zegt het al premium classics met premium prijzen!rzasa zei:Wat een idiote prijs.