Astrawez
Net ingestapt
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/opel/kadett/c-coupe-12s-rally-look-top-conditie-28764022/details.html
![]()
Prachtig ding. MAAR het kenteken is van een blauwe Kadett Aero...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/opel/kadett/c-coupe-12s-rally-look-top-conditie-28764022/details.html
![]()
Dat kan toch? Het is dan ook geen originele Rally maar een wannabe, er zit ook maar een 1.2 motor in.Astrawez zei:rzasa zei:https://www.autowereld.nl/opel/kadett/c-coupe-12s-rally-look-top-conditie-28764022/details.html
![]()
Prachtig ding. MAAR het kenteken is van een blauwe Kadett Aero...![]()
Alleen heeft dit totaal niks met omkatten te maken, als ik een gewone Golf een GTi uiterlijk geef is dat geen omkatten.Klassiekerrijder zei:Nee, dat kan niet zomaar. Een Kadett heeft geen apart chassis dus dan is het omkatten.
Nou lijkt me een aero iets waardevoller dan een gerallyficeerde standaard coupé...
zombies zei:Alleen heeft dit totaal niks met omkatten te maken, als ik een gewone Golf een GTi uiterlijk geef is dat geen omkatten.Klassiekerrijder zei:Nee, dat kan niet zomaar. Een Kadett heeft geen apart chassis dus dan is het omkatten.
Nou lijkt me een aero iets waardevoller dan een gerallyficeerde standaard coupé...
Maar ik denk dat er maar een kenteken opgedaan is, kan me niet voorstellen dat een bedrijf zo'n auto normaal zal verkopen.Zadelsnuiver zei:zombies zei:Alleen heeft dit totaal niks met omkatten te maken, als ik een gewone Golf een GTi uiterlijk geef is dat geen omkatten.Klassiekerrijder zei:Nee, dat kan niet zomaar. Een Kadett heeft geen apart chassis dus dan is het omkatten.
Een Aero heeft een compleet andere carrosserie dan een Coupé, dus het is niet zomaar een gevalletje stickertuning zeg maar.
![]()
D. Elzinga zei:
BeWo zei:D. Elzinga zei:
21.000km? Makkelijk te beweren als het klokje maar 5 cijfers heeft.
929V6 zei:BeWo zei:D. Elzinga zei:
21.000km? Makkelijk te beweren als het klokje maar 5 cijfers heeft.
Maar met een ton meer waren de banden wel een keertje aan vervanging toe geweest.
TomTom zei:In mijn jeugd zag ik ze echt overal! Nu inderdaad nooit meer.
Volgens mij reed de KPN (toen nog PTT Telecom) er toen ook mee als bedrijfswagen.
Barri zei:Daarnaast is dit een redelijk vroege Nevada. De facelifter zag je nog wel eens, zo'n vroeg exemplaar kan ik me niet eens herinneren.
Je ziet bijna geen 1 model meer rijden van 24 jaar oud( laatste lever jaar) de Passat uit die tijd zie je zelden, maar ook een 626 zie je erg weinig, het zijn maar gewone gebruiksvoorwerpen die toen ook al niet bijzonder waren en dus voor de meeste mensen niet de moeite waard om te bewaren.rke zei:Barri zei:Daarnaast is dit een redelijk vroege Nevada. De facelifter zag je nog wel eens, zo'n vroeg exemplaar kan ik me niet eens herinneren.
Maar is het een goed of slecht teken dat je van een veel verkocht en recent model bijna geen enkel exemplaar meer ziet rijden?
rke zei:Barri zei:Daarnaast is dit een redelijk vroege Nevada. De facelifter zag je nog wel eens, zo'n vroeg exemplaar kan ik me niet eens herinneren.
Maar is het een goed of slecht teken dat je van een veel verkocht en recent model bijna geen enkel exemplaar meer ziet rijden?
rzasa zei:Wat een leuke Ascona zeg!
D. Elzinga zei:
Barri zei:Die oranje 520 heb ik regelmatig zien rijden. Leuk ding!
Moderator
Wij rijden ook in dezelfde buurtginkelvanmichiel zei:Barri zei:Die oranje 520 heb ik regelmatig zien rijden. Leuk ding!
dat wilde ik net ook zeggenZelfs vrijdag nog gezien.