Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Zo heb ik zelf eens een auto gekocht, en een kennis idem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Leuk, de tweede unieke en enige op NL-kenteken Nano![]()
Klassiekerrijder zei:Ook bij wijkopenauto's dingen ze af. Je krijgt een bod per mail maar naast de auto gaat er altijd wat af. Deukje, krasje, vlekje in de bekleding... ik heb mensen regelmatig teleurgesteld zien afdruipen. Soms terecht omdat het eerste bod een lokkertje was, soms onterecht omdat ze wat behoorlijke gebreken waren 'vergeten' te melden, zoals een slecht gerepareerde schade.
Verkopen van niet unieke zaken levert nu eenmaal altijd afdingers op, wat je dan ook probeert te verkopen en voor welk bedrag ook. Als iets een tientje waard is en jij biedt het aan voor twee euro, is er altijd een ... die probeert of het voor 50 cent kan.
Moderator
Dat vind ik wel een goeie!Ik vraag tegenwoordig aan de verkoper gewoon: wat kost hij als ik niet afding?
Barri zei:@rke: ik ben het volledig met je eens! Ik heb ook een hekel aan afdingen.
Dat vind ik wel een goeie!Ik vraag tegenwoordig aan de verkoper gewoon: wat kost hij als ik niet afding?
Ontopic: wat een leuke auto's weer in dit topic! Ook zoiets doorsnee als die Laguna, mooi model toch eigenlijk.
Motorrijtuigenbelasting: geen
D. Elzinga zei:
Die uitlaad - zou dat de achterklep zijn?Micha D. zei:D. Elzinga zei:
Wat een vreselijke advertentie....
Stif zei:Is dat nou echt nodig, een panda met nog maar 16dkm volledig restaureren?
Was ie zo slecht dan.
TomTom zei:Zou ik de BX Sport met Polaroid kunnen betalen?
MatthijsL zei:Wat een leuk topic, ik ben dus niet de enige die zo nu en dan doelloos marktplaats etc afstruint. Volg!
Stif zei:Jeetje die allegro, de huidige eigenaar heeft hem sinds 2001, de tellerstand is 55dkm, heeft hij hier wel van genoten denk ik dan?.
NB deze wagens hadden toch een vierkant stuur?
DB Vrijaldenhoven zei:Een werkelijk prachtige Laguna.
Renault Laguna 1997
Sjon77 zei:Die Polo G40 is o.a. van forummer 'DodgeMagnum' geweest, in 2014 was ie voorbij de 3 ton....
Klassiekerrijder zei:45 ruggen voor een Coupé quattro die in topstaat met moeite een kwart daarvan doet... misschien moet iemand 'm vertellen dat het geen Urquattro is.