Zadelsnuiver
Kilometervreter
Ja die 106 XSi is echt tof, nog een 1.6 ook! In mijn optiek de enige echte spiritueel opvolger van de 205 GTi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SVF zei:Zo'n rode Visa heb ik ook nog n blauwe maandag gehad. In 1999 kon ik die simpelweg niet laten staan voor 150 gulden! Bij de APK moest er alleen een ashoes vervangen te worden. Verder wat kleine elektra probleempjes en tussentijds een nieuwe brandstofpomp. Zelf 3 maandjes in gereden (als 2e autootje) en toen verkocht voor 395 gulden. Die persoon heeft er nog een kleine 2 jaar mee gereden en toen is 'ie met een kapotte nokkenas op de sloop beland.
D. Elzinga zei:
Klassiekerrijder zei:En stootlijsten.
A.BRANDHORST zei:Ik heb ook nog een bijdrage voor 't topic: Voor 950 Euro.
Peugeot 605 2.0 ST
Heeft een fantastische wegligging inderdaad, snap goed dat je een 3.0 24V SV zou willen, maar deze zijn haast onvindbaar. In Frankrijk stijgen de prijzen ook behoorlijk inmiddels. In Nederland zouden er nog 92 exemplaren in totaal dus, van de 605 resten hedentendage. Ik denk dat ze over 2 jaar onvindbaar zijn tenzij je er een hoop geld voor zou neerleggen. Een 2.0 is voldoende, voor het mooie had een 2.2 misschien beter / soepeler gemotoriseerd geweest, maar een top van 205 km/h is mogelijk met een 2.0.Ibud zei:Fraai model inderdaad, schijnt een zeer goede wegligging te hebben toch?
Van een donkerblauwe 3.0 24v SV word ik helemaal warm.
MX6 zei:Die 626 deelt hetzelfde platform/motor met mijn MX-6.
Niet duur en ook nog 4 wiel besturing en airco.
Leuke sleeper.
Deze zijn gewoon met 4WS geleverd in Nederland, geen idee of ze het allemaal hebben.VW Golf II zei:MX6 zei:Die 626 deelt hetzelfde platform/motor met mijn MX-6.
Niet duur en ook nog 4 wiel besturing en airco.
Leuke sleeper.
Volgens mij heeft deze helaas geen 4WS. Op de een of andere manier worden de meesten wel als 4WS aangeduidt. Mijn 626 V6 staat bij de verzekeringsmaatschappij ook als 4WS op papier, maar het is een gewone V6 zonder 4WS. Dit kunnen ze ook niet aanpassen...
Voor zover ik weet zijn er geen 4WS 626 of MX6 van deze generatie meer in NL. Heel enkel kom je ze in Duitsland nog wel eens tegen.
Ik ben geen VW fan, maar deze is leuk. En inderdaad, nog even de laatste letters er af en opknappen maar.D. Elzinga zei:Oke, hij verkeert zo te zien niet echt in heel goede staat maar dit is best leuk. Mede dankzij de bestickering.
https://www.speurders.nl/overzicht/...478.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1992
![]()
Bart Heyne zei:Een van laatste denk ik!
Mooie simca 1309 sx
https://link.marktplaats.nl/m1313728049?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Fat Chas zei:Als beleggingsobject is de andere, niet-Savali getunede SZ die ze hebben staan waarschijnlijk interessanter.
D. Elzinga zei:1987 Mercedes-Benz 300 CE Is het nou optisch bedrog of heeft deze echt enorme kleurverschillen?![]()
Moderator